آل پاچینو نیز به پروژه جاه طلبانه «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو پیوست

آل پاچینو نیز به پروژه جاه طلبانه «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو پیوست

انگار که کوئنتین تارانتینو همچنان از حضور پرتعداد ستارگان با کیفیت و طراز اول هالیوود در پروژه جدید سینمایی و جاه طلبانه خود با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) به اندازه کافی راضی نیست و این موضوع را می توان از اضافه کردن آل پاچینو به لیست بازیگران این فیلم استنباط کرد. به نقل از ورایتی، پس از حضور تعداد قابل توجه و البته بی سابقه ای از بازیگران مشهور هالیوود در پروژه جدید تارانتینو، حضور پاچینو در یکی از نقش های اصلی و محوری فیلم نیز تایید شده است.

روزی روزگاری در هالیوود

آل پاچینو در این فیلم نقش ماروین شوارتز، نقش ایجنت شخصیت ریک دالتون را بازی خواهد کرد که در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نقش آن را لئوناردو دی کاپریو، دیگر سوپر استار هالیوود بر عهده خواهد داشت. این فیلم اولین همکاری آل پاچینو و کوئنتین تارانتینو است هر چند تارانتینو یکی از طرفداران سبک بازیگری پاچینو بوده و بارها از بازی او تمجید کرده است. علاوه بر دی کاپریو، پاچینو در این فیلم با برد پیت در نقش کلیف بووث،بدلکار باسابقه و دوست قدیمی شخصیت ریک دالتون و همچنین مارگو رابی در نقش شارون تیت، بازیگر سرشناسی که توسط خانواده چارلز مانسون کشته شد همبازی خواهد شد.

روزی روزگاری در هالیوود

داستان فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» در سال ۱۹۶۹ در لس آنجلس و در دوران اوج محبوبیت هیپی گری در هالیوود رخ می دهد. این فیلم داستان شخصیت ریک که یک بازیگر بیکار و از شهرت دور شده و دوستش کلیف را روایت می کند که تلاش دارند در شهری که دیگر برای آن ها قابل درک نیست برای خود نامی دست و پا کنند. وقتی که مشخص می شود همسایه جدید آن ها یک بازیگر زن سرشناس و دوست داشتنی و همسر کارگردانی بزرگ به نام رومن پولانسکی است همه چیز برای این دو نفر تغییر می کند. حضور پاچینو در این پروژه سینمایی پرسرو صدا بعد از تایید حضور تعداد قابل توجهی از دیگر بازیگران سرشناس هالیوود در آن اعلام شد.

روزی روزگاری در هالیوود
مارگو رابی در نقش شارون تیت

از دیگر بازیگران این پروژه سینمایی می توان به داکوتا فنینگ در نقش اسکویکی فروم از اعضای خانواده-فرقه چارلز مانسون، دیمین لوییس در نقش استیو مک کویین (بازیگر سرشناس و فقید هالیوود) و لوک پری در نقش شخصیتی به نام اسکوتی لنسر اشاره کرد. همچنین تارانتینو و تیم سازنده فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» حضور امیل هرش در نقش جی سبرینگ که یک آرایشگر سرشناس در آن دوران در شهر لس آنجلس بود، نیکولاس هاموند در نقش کارگردانی به نام سم وانامیکر، کلیفتون کالینز جونیور  در نقش مردی مکزیکی به نام واکورو و کیت جفرسون در نقش لند پایرت کیت را تایید کرده اند. البته این پایان کار نیست و حضور تیموتی اولیفنت و کرت راسل نیز در این فیلم مسجل شده هر چند هنوز جزییاتی در مورد نقش های آن ها به رسانه ها درز نکرده است.

روزی روزگاری در هالیوود
چارلز مانسون

اکنون که حضور پاچینو در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» و نقش او تایید شده، گفته می شود که تارانتینو به دنبال پیدا کردن بازیگری دیگر برای ایفای نقش شخصیت های رومن پولانسکی، بروس لی و چارلز مانسون است تا بتواند جعبه جواهرات سینمایی خود را کامل کند. از آنجایی که تارانتینو معمولاً برای فیلم هایش از بازیگران معدودی استفاده کرده که قبلاً نیز با آن ها سابقه همکاری داشته است، به نظر می رسد که وی برای نقش های باقیمانده نیز به سراغ بازیگرانی خواهد رفت که قبلاً نیز با آن ها کار کرده است؛ اتفاقی که در مورد مایکل مدسن و تیم روث در جدیدترین پروژه سینمایی اش افتاده، هر چند هنوز جزییاتی از نقش این دو مخابره نشده است.

روزی روزگاری در هالیوود

با این وجود، در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نباید منتظر دیدن ساموئل ال جکسون، بازیگر محبوب و تقریباً ثابت فیلم های تارانتینو باشیم که سخت مشغول کار بر روی فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) است. اگر چه وی تاکنون در ۶ فیلم از ۹ فیلم تارانتینو حضور داشته اما به نظر می رسد که برای رسیدن به عدد شانس ۷ همکاری با این کارگردان افسانه ای باید چند سال دیگر نیز صبر کند. برای دیدن هنرنمایی آل پاچینو و دیگر ستارگان جدیدترین و شاید جذاب ترین فیلم کوئنتین تارانتینو باید تا ۹ آگوست ۲۰۱۹ (جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸) صبر کنید!

چارلز مانسون خبیث و خانواده اش؛ پروژه جدید و پر از خشونت کوئنتین تارانتینو

آل پاچینو؛ پدرخوانده ای که در یک بعدازظهر سگی سرپیکو را با صورت زخمی جاودانه کرد!

۵ مورد از بهترین سکانس‌هایی که نبوغ آل پاچینو را در دنیای بازیگری نشان می‌دهند

داستان واقعی و هیجان انگیز فیلم «دانی براسکو» و زندگی ۶ ساله ژوزف پیستونه در مافیا

منبع: looper
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود