راهنمای گردشگری دیدنی در آمستردام : شهر نقاشی، موسیقی و لاله های اروپا

راهنمای گردشگری دیدنی در آمستردام : شهر نقاشی، موسیقی و لاله های اروپا

آمستردام هلند یکی از مقصدهای گردشگری فوق العاده در قاره سبز است. هم در نوروز و هم ایام تابستان، ایرانی های مسافر اروپا، معمولا از فرصت ویزای گردشگری شنگن خود استفاده کرده و گاها سفری به این شهر زیبا که پایتخت گل اروپا نام دارد، می کنند.

آمستردام، مثل وین اتریش و پاریس فرانسه، دیدنی های بسیار دارد. اگر میخواهید وین و ونیز را یکجا داشته باشید، سفر به آمستردام توصیه می شود. قطعا سفر به این شهر زیبا در مواقعی که پیک سفر نباشد، سبب می شود تا هزینه هتل و محل اسکان شما کم باشد.

پایتخت زیبای هلندی ها، گردشگران زیادی دارد. موزه ون گوگ، یکی از مقصدهای معروف این کشور است. ونسان ون گوگ، اعتبار هنر هلند است. شاخص ترین جاذبه گردشگری آمستردام بوده و دو ساختمان قدیم و جدید دارد.

موزه ون گوگ برای افرادی که عاشق نقاشی هستند، یک تجربه دیدنی و کم نظیر در اروپا است. موزه ون گوگ، در سال بیش از ۲ میلیون بازدید کننده دارد. بهترین جاذبه پایتخت هلند بوده و در فهرست ۱۰۰ موزه برتر جهان قرار دارد. ساختمان موزه ون گوگ مثل آثار و تابلوهای نقاشی داخل این موزه، دیدنی است. نامه نگاری های ون گوگ به برادرش مثل ۲۰۰ تابلو نقاشی این موزه، دیدنی است. ۷۰۰ نامه از ون گوگ نیز در این موزه نگهداری می شود.

طراحی ساختمان زیبای موزه ون گوگ را یک معمار ژاپنی انجام داد
از تابلوهای به نمایش در آمده از ونسان ون گوگ در موزه ون گوگ آمستردام هلند
تصویری از قبر ون گوگ ها

ریتولد، بخش قدیمی موزه ونسان ون گوگ در آمستردام هلند است که بازدید از آن را به آمستردام گردها توصیه می کنیم.

خانه موزه آنه فرانک (ANNE FRANK HOUSE) یکی از مقصد های گردشگری دیگر این شهر است. خانم فرانک، دختر آلمانی بود که در اتاقی در خانه اش پنهان شده بود. خاطرات روزانه اش را نوشت و پس از جنگ، منتشر شد. استقبال گسترده ای پیدا کرد و در سال ۱۹۶۰ میلادی، خانه اش موزه شد.

یکی از جاذبه های هلند، امروزه خانه آنه فرانک است. به نوشتن بیوگرافی و خاطرات اهمیت دهید. تالار کنسرت آمستردام مثل تالار کنسرت اسلو نروژ و تالار کنسرت سیدنی، شهرت جهانی دارد.

تصویر سایت آنه فرانک: https://www.annefrank.org/en

معروف ترین های جهان بوده و کیفیت بالایش، مدیون معماری آکوستیک است. یکی از سه تالار برتر موسیقی جهاان محسوب می شود. اگر می خواهید موسیقی یادبگیرید، جایی بهتر از اتریش نخواهید یافت. این تالار را در سطح سالن های سمفونی بوستون و تالار موزیک وین می دانند.

هتل جرثقیلی فارالدا در شهر آمستردام هلند که در جاده رینگوگ قرار دارد، از اقامتگاه های معروف این شهر است. اگر قصد دارید در سفر به آمستردام، در ارتقاع ۵۰ متری حق معلق بودن داشته باشید، این مقصد اقامتی را توصیه می کنیم. از خاص ترین اقامتگاه های جهان بوده و دارای یک جکوزی در بالا ترین بخش هتل می باشد که تجربه هیجان انگیزی را در اختیار مسافران آمستردام قرار می دهد.

تصویری از اتاق های هتل جرثقیلی آمستردام هلند
تصویری از هتل جرثقیلی فارالدا

گشتی در آمستردام

بیش از ۳۰ میلیون عکس و ویدیو درباره مقصدهای گردشگری، اقامتی، شکم گردی و لاکچری گردی آمستردام در هشتگ AMSTERDAM ارائه شده که تماشای آنرا به مسافران پایتخت هلند توصیه می کنیم.

روایت اینستاگرامی از هشتگ آمستردام که گردشگران به اشتراک گذاشته اند
آمستردام
بعضی ها برای سفر به آمستردام از نقاط مختلف اروپا، از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت مثل RyanAir یا easyJet استفاده می کنند

 

گل فروشی های شهر دیدنی و زیبای آمستردام، همواره یکی از مقصدهای خرید شهروندان و گردشگران خارجی است که شما را به ضیافت گل های خوش بو و رنگارنگ و کم تر دیده شده، دعوت میکند
از بهترین و مدرن ترین و دقیق ترین ابزار حمل و نقل عمومی در اروپا، در کشور هلند و شهر آمستردام است که ترامواهایش مثل وین اتریش، شما را به سراسر شهر می برد
برای پیاده روی و عکسبرداری، جایی بهتر از رودخانه وسط شهر آمستردام نیست که حس و حال پیاده روی در ونیز ایتالیا را به گردشگران می دهد
برای گردشگری شهری در آمستردام از لوورها استفاده کنید. برنامه اش را در Lovers.nl مشاهده کنید

اگر مسافر آمستردام بودید، از هشتگ ها و سایت های گردشگری این کشور استفاده کنید. ویزای شنگن در سال ۲۰۲۰ میلادی، ۸۰ یورو و امکان درخواست آن برای مدت ۵ سال به صورت مولتی پل وجود دارد. سفارت هلند در تهران بخشی از فعالیت های خود را برون سپاری کرده است و توسط کارگزاری وی اف اس گلوبال در تهران انجام می شود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود