ایده‌هایی برای ساخت اکسسوری‌های دست ساز در خانه

ایده‌هایی برای ساخت اکسسوری‌های دست ساز در خانه

اکسسوری (accessory) یکی از آسان ترین محصولات برای تولید کالاهایی ارزان و با کیفیت و قیمت خوب به منظور فروش و عرضه در شبکه های اجتماعی داخلی و بین المللی است. در روزگار کرونا، کسب و کارهای خانگی رونق گرفته است و مهم نیست که شما فریلنسر هستید و در حوزه طراحی اپ کار می کنید یا تولید محتوا یا آشپز یا مشاور یا مدرس آنلاین!

باید تلاش کنید از کسب و کارهای خانگی نیز کسب درآمد ریالی و ارزی داشته باشید. طراحی و ساخت اکسسوری های شیک و جذاب یکی از کسب وکارهای خوب خانگی است که هزاران بانوی هنرمند ایرانی در ۳۱ استان کشور در این زمینه فعال هستند. دنیای جذاب و رنگارنگ و پر سود اکسسوری ها را در هشتگ فارسی و انگلیسی اکسسوری در اینستاگرام دنبال کنید. در ادامه چند نمونه ارائه شده است.

برای عاشقان گردشگری مد (فشن توریست ها) و همچنین لاکچری گردها، استفاده از ایده های الهام بخش که در هشتگ های مطرح مد و لباس توسط خوش پوش ها و خوش سلیقه ها عرضه می شود، راهنمای آنلاین ارزان به شمار می رود.

برای ساخت اکسسوری های دست ساز شیک در خانه، بایستی کتابهای طراحی پارچه و لباس را مطالعه کنید. PDF‌ این کتاب ها در اینترنت به وفور یافت می شود. هم چنین ویدیو های آموزشی طراحان حرفه ای اکسسوری دست ساز را در آپارات و یوتیوب مشاهده کنید. در هشتگ ها نیز کلکسیونی از میلیون ها ایده برای ساخت اکسسوری دست ساز در خانه وجود دارد.

سعی کنید ایده های جذاب را برای طراحی و تولید و فروش و بازاریابی اکسسوری های دست ساز خانگی، از هشتگ ها یاد بگیرید و اصول کسب و کار و فروش و نمایش و تعامل با مشتری را نیز فرا بگیرید. بخشی از وقت شما در طول روز بهتر است صرف یادگیری اینترنتی شود. مهارت جدید یاد بگیرید که اینستاگرام و شبکه های اجتماعی عکسی و ویدیویی در نقش یک معلم آنلاین ارزان، گزینه های جذابی برای زرنگ ها برای کسب درآمد اینترنتی هستند.

اکسسوری
۶ عکس در هشتگ accessory اینستاگرام

بیش از ۸ میلیون ایده جذاب الهام بخش برای ساخت اکسسوری دست ساز خانگی در هشتگ accessory اینستاگرام توسط هنرمندان و فشن توریست ها و طراحان طلا و جواهرات به اشتراک گذاشته شده است

اکسسوری
حدود ۲ میلیون عکس در هشتگ اکسسوری در اینستاگرام ایرانیان به اشتراک گذاشته شده است

اما نمونه هایی دوست داشتنی برای علاقمندان به تولید اکسسوری دست ساز خانگی.

اکسسوری
سوزن دوزی
اکسسوری
کلکسیونی از اکسسوری های جذاب دست ساز که الهامی از مد و لباس زنان بلوچ ایران است
اکسسوری
مدل های دستبند و گوشواره های سوزن دوزی که الهامی از هنر بانوان خوش ذوق بلوچ است. برای طراحی تیپ های دوست داشتنی شیک اسپرت و مجلسی بانوان توصیه می شود که ساخت آن درخانه، سخت و خیلی گران نیست.
اکسسوری
تلفیقی از سوزن دوزی و نقره قلم زنی شده اصفهان را روی اکسسوری دست ساز بالا مشاهده می کنید. این چنین اکسسوری ها را می توان در طراحی لباس هایی که عاشقان فشن توریسم (fashion tourism) بر تن میکنند، استفاده کرد و با کاشی های رنگین در عمارت های سنتی ایران، ست کرد.

تصویر یکی از اکسسوری های ساخته شده توسط یکی از بانوان هنرمند و خوش ذوق تهرانی که الهامی از سوزن دوزی های زنان هنرمند سیستان و بلوچستان است که سوزن دوزی ان ها آوازه جهانی دارد. گزینه عالی برای طراحی تیپ اسپرت و کژوال بانوان خوش سلیقه.

دستبند سوزن دوزی شده گزینه هوشمندانه ای برای طراحی تیپ مردانه و زنانه در فصول مختلف است. ساخت این اکسسوری زیبا دست ساز در خانه، هزینه زیادی ندارد اما میتوان با تولید طرح های مختلفش، فروش خوبی را در شبکه های اجتماعی تجربه کرد.

گردن بندی خاص!

نمونه ای جذاب از یک اکسسوری دست ساز که طرح قارچ و گل های جنگلی را برای ساخت یک گردن بند زیبا برای استایل های دخترانه نمایش می دهد. البته نیاز به ابزار خاصی برای تولید این اکسسوری است.

نمونه های الهام بخش و زیبا از طراحی و تولید کیف های دستی دخترانه و زنانه رنگارنگ شیک که درخانه می توان آنها را تولید کرد

اگر خواهان تحصیل در رشته مد و لباس و طراحی طلا و جواهرات در کشورهای اروپایی هستید، فرانسه و ایتالیا، گزینه هایی خوبی را در اختیار عاشقان این هنر ارائه کرده است. داشتن مدرک آیلتس در سطح ۶ آکادمیک الزامی است. دانشگاه های مطرح را در فهرست ارزشیابی شده وزارت علوم دنبال کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود