مد گردی با «دالیا»: همسر استراماچونی، سرمربی سابق استقلالی‌ها

مد گردی با «دالیا»: همسر استراماچونی، سرمربی سابق استقلالی‌ها

دالیا استراماچونی ، همسر سرمربی استقلالی های پایتخت است. او دو فرزند دارد و ماه پیش، فرزند سومش به نام Nina نیز متولد شد. او از ماه ها پیش از بارداری و پس از بارداری، تصاویر مد و لباس و سبک زندگی دیجیتالی خود را از طریق اینستاگرامش به اطلاع هوادارانش می رساند.

شانل و والنتینو از برندهای محبوب دالیا است. در این گفتار، نگاهی داریم به پست های اخیر دالیا و تصاویر مشترک با همسرش که اتفاقا با کامنت های هواداران باشگاه استقلال مبنی بر درخواست بازگشت استرا به جمع آبی پوشان در آستانه آغاز جام باشگاه های آسیا نیز همراه شده است.

آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلالی ها درباره دالیا گفته بود که او همسری فوق العاده است. عاشق فوتبال و شنا است و به نظر می رسد که توجه زیادی به هشتگ های مد در اینستاگرام دارد. دالیا در سال ۹۸ سفری به ایران داشت و از مهمان نوازی ایرانیان و کشوری زیبا گفت که با استقبال هواداران استقلال و توریسم بلاگرهای ایرانی نیز همراه شده بود.

دالیا استراماچونی
تصاویری از تولد سومین فرزند دالیا که او را در کنار تخت نوزاد نشان می دهد

سیسمونی فرزند جدید دالیا استراماچونی از برند معروف لباس کودک ایتالیا یعنی FOPPAPEDRETTI تهیه شده است که از سال ۱۹۴۶ میلادی تا کنون، محبوب مادران این کشور برای تهیه لباس نوزاد است.

همسر استراماچونی
تصویری از زمان تولد NINA فرزند سوم خانواده استراماچونی
دالیا استراماچونی
استایل های کژوال دالیا در تابستان ۲۰۲۰ میلادی. ترکیب پیراهن صورتی و جین می تواند گزینه هوشمندانه ای برای طراحی استایل بانوان مشکل پسند باشد
کمد لباس رنگارنگ دالیا

عکس بالا، کمد لباس دالیا را در دوران قرنظینه نشان می دهد و او از هوادارانش می خواهد تا استایل تابستانی خود را به او پیشنهاد دهند. او از اینکه هر وقت قصد شستن ماشین یا شستن شیشه خانه را دارد، باران آغاز می شود گلایه می کند! او به هوادارانش توصیه می کند با نزدیک بودن پاییز، تغییراتی در کمد لباس خود ایجاد کرده و ترکیب رنگ های خوب را به وی پیشنهاد کنند.

دالیا استراماچونی
دالیا استراماچونی در این عکس که اوایل سال ۱۳۹۹ در اینستاگرامش منتشر کرد و او را در اوایل بارداری به نمایش می گذارد، از کوید ۱۹ و اینکه فرزدنش در سومین ماه تولد است می گوید با تیپ مونوکرم مشکی رنگ

دالیا استراماچونی برای دیده شدن بیشتر این عکس، از هشتگ داستان بارداری (pregnantstory) و ماه سوم بارداری (babyincoming) و بارداری در دوران کرونا (pregnantduringcovid19) استفاده کرد که بیش از ۵۰ هزار لایک به همراه داشت. دالیا استراماچونی در ماه های اخیر به دلیل اینکه بارداری فرزند سومش را در پیش دارد، تصاویری که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته را روی هشتگ استایل بارداری یا pregnantstyle تگ کرده است. یکی از هشتگ های معروف و محبوب مادران باردار علاقمند به دنیای مد و لباس.

دالیا استراماچونی
مد مشکی رنگ دالیا و دخترش

عکس بالا را دالیا استراماچونی، یک روز پیش از مطرح شدن بازگشت شوهرش به جمع آبی پوشان پایتخت به اشتراک گذاشت که دخترش در حال بوسیدن مادر است. این عکس، مادر و دختر را در فروشگه مد EFANO ایتالیا نشان می دهد که بیش از ۶۰ هزار لایک به همراه داشت. او برای دیده شدن بیشتر این عکس مادر دختری از هشتگ معروف LOVE‌استفاده کرد.

دالیا استراماچونی
عکس پس از بارداری سوم همسر استراماچونی

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، مد بعد از بارداری دالیا استراماچونی است که وی از محصولات برند معروف ایتالیایی ها یعنی VALENTINO در طراحی استایل تابستانی استفاده کرده و برای دیده شدن بیشتر عکس از هشتگ های: PREMAMAN و GIRLSNIGHTOUT استفاده کرد.

همسر استراماچونی
از کلکسیون سلفی های دالیا و همسرش در پراگ پایتخت جمهوری چک در تابستان کرونایی ۲۰۲۰ میلادی

اگر قصد تحصیل در رشته طراحی مد و لباس در کشور ایتالیا در دانشگاه های انگلیسی زبان دارید، آیلتس ۵.۵ یا ۶ کفایت می کند. تحصیل در رشته طراحی مد و لباس در ایتالیا، بدون بورسیه است. فرانسه، مقصد اول ایرانیان برای تحصیل در رشته فشن است.

استفاده از هشتگ های مربوط به دنیای فشن، تاثیر زیادی در دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویر مد گردی عاشقان مد به خصوص فشن بلاگرها دارد که دالیا به آن توجه دارد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود