نحوه شرکت در مسابقه «سیم آخر» رضا رشیدپور در شبکه ۳

نحوه شرکت در مسابقه «سیم آخر» رضا رشیدپور در شبکه ۳

مسابقه سیم آخر با مجری گری رضا رشید پور (مجری برنامه حالا خورشید)، روزهای ۵ شنبه و جمعه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود. این اولین مسابقه تلویزیونی است که رضا رشیدپور مجری مطرح رسانه ملی، اجرای آن را بر عهده دارد. این برنامه تلویزیونی متفاوت قرار بود با نام بمب به آنتن پاییزی شبکه ۳ برسد که تغییر نام داد.

تهیه کننده مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور، محمد رضا رضاییان است که گفته محتوای تفریحی و سرگرم کننده داشته و برنامه پر انرژی است. اولین قسمت از مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور، ۵شنبه ۱۵ آبان ۹۹ روی آنتن رفت و دومین قسمت مسابقه سیم آخر روز جمعه ۱۶ آبان ۹۹ پخش می شود.

اینستاگرام مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور در نشانی: @simeakhar3 قرار دارد که می توانید نظرات بینندگان، شرکت کنندگان و بخش هایی از برنامه سیم آخر را تماشا کنید. وب سایت مسابقه سیم آخر نیز در نشانی: bombtv3.com معرفی شده که شرایط شرکت در مسابقه سیم آخر را تشریح کرده است.

مسابقه سیم آخر که قرار بود با نام بمب روی آنتن شبکه ۳ بیاید، الهامی است از یکی از پربیننده ترین مسابقه های تلویزیونی در حال اجرای دنیا. در واقع این برنامه نیز مثل برنامه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی که نمونه وطنی امریکا گات تلنت بود، الگو برداری شده از مسابقات تلویزیونی موفق جهان است که در ۲۰ کشور دنیا در فهرست پربیننده ترین مسابقات تلویزیونی قرار گرفته است.

مسابقه سیم آخر صرفا سرگرمی نیست و محتوای کاربردی دارد و برای ارتقا اگاهی عمومی نیز مفید اعلام شده است. حداکثر جایزه ای که به برنده مسابقه سیم آخر اعطا می شود ۶۰۰ میلیون ریال است.

مسابقه زوجی نو با اجرای بارید بابایی و مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور احتمالا در نیمه دوم سال ۹۹ در فهرست پربیننده ترین مسابقات تلویزیونی رسانه ملی باشند.

مسابقه سیم آخر
تصویر اینستاگرام مسابقه سیم آخر شبکه ۳ سیما با اجرای رضا رشیدپور

درباره مسابقه سیم آخر

مسابقه سیم آخر در واقع یک مسابقه اطلاعات عمومی است مثل مسابقه ای که محمد رضا گلزار در شبکه ۳ اجرا می کرد و در نهایت متوقف شد. در مسابقه سیم آخر ، یک تیم ۳ نفره باید تلاش کند که با پاسخ درست به سوالات، بمب هر مرحله را خنثی کرده و امتیاز و جایزه بیشتری را نصیب خود نماید.

در هر قسمت مسابقه سیم آخر ، چند تیم ۳ نفره به شکل جدا فعالیت دارند. رقیب هر تیم ۳ نفره در واقع ۷ بمب مسابقه بوده که باید تلاش شود در هر مرحله با پاسخ درست به سوال مربوطه به هر بمب، آن را خنثی کند. سوال هر بمب، به صورت چند گزینه ای بوده و فقط یکی از گزینه ها نادرست است. هر سوال، چند پاسخ صحیح داشته و فقط یک پاسخ نادرست دارد.

حداکثر مجموع امتیازها تا مرحله ۶، ۲۵۰۰۰ امتیاز و در مرحله هفتم مسابقه سیم آخر، مگا بمب هست که ۱۰۰ هزار امتیاز دارد. هر ۱۰۰۰ امتیاز در مسابقه سیم آخر معادل ۶ میلیون ریال است.

استایل رضا رشیدپور در تیزر مسابقه سیم آخر شبکه ۳ سیما

معرفی مسابقه سیم آخر در اینستاگرام رضا رشیدپور نیز صورت گرفته است. رضا رشیدپور از جمله مجریان رسانه ملی است که بیش از ۱ میلیون فالوئر دارد.

قوانین مسابقه سیم آخر

  • در هر قسمت چند تیم سه نفره به شکل جدا شرکت می کنند.
  • رقیب هر تیم سه نفره ،۷ بمب مسابقه است که باید سعی کنند در هرمرحله با پاسخ صحیح به سوال مربوط به هر بمب، آن ها را خنثی کنند.
  •  تیم سه نفره در جایگاهی قرار می گیرند که سه چراغشان سبز است. هر چراغ سبز برای یک عضو تیم است و به نشانه امکان شرکت در هر مرحله و پاسخ به سوال است. با پاسخ اشتباه این چراغ قرمز می شود
  • سوال هر بمب، به شکل چند گزینه ای است و فقط یکی از گزینه ها نادرست است. یعنی هر سوال این مسابقه چند پاسخ صحیح دارد و فقط یک پاسخ نادرست.
  • سوال های بمب از این حوزه ها انتخاب می شود: علوم اسلامی و قرآنی/زبان و ادبیات فارسی/ افتخارات ملی/جانورشناسی/ ریاضیات/ جغرافیا/ ورزش /تاریخ/ هنر/ شیمی/ فیزیک و…
  • هر گزینه پاسخ در نمایشگر با یک رنگ متفاوت مشخص شده است و به یک سیم با همان رنگ در بمب مرتبط است .
  • شرکت کننده ها باید در زمان مشخص، فقط سیم های گزینه های درست را قطع کنند و در پایان فقط سیم گزینه نادرست باقی مانده باشد. اگر سیم گزینه نادرست قطع شود، بمب منفجر می شود.
  • قبل از شروع هر مرحله، حوزه آن سوال روی نمایشگر اعلام می شود و تیم انتخاب می کند که کدام یک از اعضا برای پاسخ به سوال و خنثی کردن بمب این مرحله جلو برود و کنار بمب بایستد.
  •  ابتدا گزینه ها یک به یک روی نمایشگر ظاهر می شود و مجری از شرکت کننده می خواهد سوال این مرحله را حدس بزند )حدس درست یا نادرست تاثیری در روند مسابقه ندارد و فقط برای آماده شدن ذهنی شرکت کنندگان است(
  •  بعد از ظاهر شدن سوال، تایمر فعال می شود و به شکل معکوس تا پایان زمان آن مرحله شروع به شمارش می کند. ۱۱. شرکت کننده باید به سرعت گزینه های درست را یک به یک تشخیص بدهد و سیم مربوط به آن را قطع کند .
  • وقتی شرکت کننده یک سیم را قطع می کند، تایمر به طور موقت متوقف می شود و بعد از سه ثانیه، نتیجه درست یا نادرست روی نمایشگر ظاهر می شود)همزمان صدای شمارش معکوس و درست یا نادرست بودن پاسخ در استودیو شنیده می شود( .
  •  اگر سیم درست قطع شده باشد، تایمر دوباره شروع به کار می کند و شرکت کننده باید به سرعت بقیه سیم های درست را قطع کند .
  •  اگر شرکت کننده همه سیم های درست را در زمان مشخص شده قطع کند، بمب منفجر نمی شود و امتیاز آن مرحله به بانک امتیاز تیم اضافه می شود
  •  اگر شرکت کننده سیم نادرست را قطع کند یا قبل از قطع کردن همه سیم های درست، زمان تمام شود ،بمب منفجر می شود و محتوای رنگی داخل بمب به همه جای استودیو و شرکت کننده ها پخش می شود.
  • امتیاز این مرحله از دست می رود و شرکت کننده هم حذف می شود)چراغ سبز جایگاهش قرمز می شود( و دیگر تا مرحله هفتم امکان شرکت در مسابقه را ندارد.
  •  شرکت کننده ها و مجری از عینک محافظ استفاده می کنند و تماشاگران ردیف های جلو هم عینک و کاور محافظ روی لباس هایشان می پوشند.
  •  هر شرکت کننده تا قبل از مرحله هفتم حداقل باید برای پاسخ به سوال های یک مرحله و خنثی کردن یک بمب اقدام کند .
  •  اگر هر سه شرکت کننده تا قبل از پایان مرحله ششم، حذف شوند، تیم هیچ جایزه ای نمی گیرد و امتیازهایش در بانک از دست می رود.
  •  اگر بعد از مرحله ششم، یک شرکت کننده از تیم باقی مانده باشد، تیم باید تصمیم بگیرد که همین جا مسابقه را ترک کند و بر اساس مجموع امتیازهایش تا این مرحله جایزه بگیرد یا سوال هفتم را پاسخ بدهد و مگابمب را خنثی کند.
  •  مجری حوزه سوال هفتم را به شرکت کننده ها اعلام می کند تا بتوانند راحت تر برای ماندن یا رفتن تصمیم بگیرند.
  •  سوال مگابمب، ده گزینه دارد با ۷ پاسخ درست و سه پاسخ نادرست و ۹۱ ثانیه زمان پاسخگویی.
  • در این مرحله هر سه عضو تیم مشارکت می کنند) فارغ از اینکه قبلا حذف شده باشند یا نه( و هر سه کنار بمب می ایستند. یک نفر سیم ها را قطع می کند و دو نفر دیگر مشورت می دهند .
  • اگر تیم مگابمب را خنثی کند، معادل چهاربرابر مجموع امتیازهایشان تا این مرحله جایزه می گیرند. اگر بمب را خنثی نکنند، معادل نصف امتیازهایشان تا این مرحله را جایزه می گیرند.

شرایط شرکت کنندگان برای مسابقه سیم آخر

شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه سیم آخر ، باید در مسابقه های انتخابی سیم آخر بر اساس ارائه های هفتگی شرکت کنند. هر هفته۵ ارائه آگاهی محور کوتاه در حوزه های مختلف از شبکه سوم و اپلیکیشن روبیکا پخش می شود .در این ارائه ها، یک چهره علمی فرهنگی دانشگاهی یکی از موضوعات مختلف دنیای علم و فرهنگ و هنر و … را به زبان ساده برای مخاطبان عمومی توضیح می دهد .

هر شب بر اساس این ارائه که فیلم آن قبلا پخش شده و در اختیار شرکت کنندگان است، یک مسابقه ۱۰سوالی در زمانی مشخص به شکل آنلاین برگزار می شود .

هر ده سوال سه گزینه ای از موضوع ارائه انتخاب می شوند ولی ممکن است پاسخ بعضی سوال ها لزوما در ارائه توضیح داده نشده باشد و بر اساس اطلاعات عمومی مرتبط با آن موضوع باشد. در صورت پاسخ اشتباه، شرکت کننده از دور مسابقه آن شب حذف می شود و فقط امتیاز تا آن سوال رامی گیرد.

کسانی که در پنج مسابقه هر هفته بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، وارد مرحله مصاحبه حضوری برای شرکت در مسابقه سیم آخر می شوند برای کسانی که هر هفته پیوسته در مسابقه انتخابی شرکت می کنند، در دوره هایی مشخص بر اساس امتیاز مجموع برای شرکت در مصاحبه حضوری دعوت می شود.

شرکت کنندگانی که مرحله مصاحبه حضوری را با موفقیت پشت سربگذارنند، برای حضور در مسابقه باید یک تیم سه نفره معرفی کنند)دو نفر علاوه بر خودشان

اعضای تیم باید این شرایط عمومی را داشته باشند:  سن همه اعضای تیم باید ۱۷ سال به بالا باشد . در صورت حضور آقایان و بانوان، حداقل یک محرم در تیم حضور داشته باشد.

جایزه مسابقه سیم  آخر

مبلغ جایزه به شکل کمک هزینه آموزشی تحصیلی اهدا می شود و باید صرف هزینه های آموزشی خود شخص یا اعضای درجه یک خانواده شود. هزینه های آموزشی تحصیلی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • شهریه مراکز آموزشی مثل مدارس، دانشگاه و…
  • شهریه دوره های آموزشی
  • خرید تجهیزات آموزشی مثل لپ تاپ، تبلت، مودم و…
  • مبلغ جایزه در اختیار بانک مرتبط با برنامه و شبکه سوم قرار می گیرد و برندگان با ارائه نامه معرفی از سمت شبکه و فاکتورهای مرتبط با هزینه های آموزشی، جایزه را دریافت می کنند.
  • مدت زمان استفاده از جایزه، یک سال پس از صدور نامه معرفی است و بعد از گذشت این زمان، جایزه مسترد می شود.

اسپانسر مسابقه سیم آخر، اپ روبیکا است که اسپانسر مسابقه عصرجدید احسان علیخانی نیز محسوب می شود. باید منتظر ماند تا ببینیم فرجام سیم آخر نیز فرجام «برنده باش» خواهد بود یا خیر.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲۹۹ نظر

ورود

  • سعید دبستانی بهمن ۱۰, ۱۳۹۹

    سید سعید دبستانی

  • سعید دبستانی بهمن ۱۰, ۱۳۹۹

    خیلی جذابه برنامه

    • هادی رضایی بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

      سلام آقای رشید پور جواب ذهن خوانی تهران به کیش جمعه ساعت ۱۴به این صورت است که پاکت ها دو قسمت دارند و در یک قسمت آن برگه هایی که نشان دادید گذاشته شده و در قسمت دیگر ۱۰ برگه به نام تهران و هفت برگه به نام جمعه و ۲۴ برگه به نام ساعت ۱۴ و در پاکت مقصد ۱۰ برگه با نام کیش نوشته شده است که شرکت کننده از قسمت دوم پاکت این گزینه ها را بیرون می آورد.
      با تشکر از برنامه خیلی خوبتون

  • ماهک سمیع پور بهمن ۱۰, ۱۳۹۹

    با فرض اینکه a=b بوده است ، نمی توان a_b را از طرفین تساوی حذف کرد. چون طرفین را نمیتوان بر a_b که حاصلش صفر میشود تقسیم کرد. با ارادت

    • رومینا بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

      سلام به دوستان رومینا دانشمند هستم من عاشق برنامه تون هستم آقای رشید پور و کل برنامه عالیه برنامه هاتون عاااالیییییی❤❤❤❤❤❤????

  • مهسا همتی بهمن ۱۱, ۱۳۹۹

    سلام آقای رشید پور یک با یک میشه همون یک همون طور که من و مادرم میشیم یک وقتی دو جسم و دو نفریم ولی باز همون ی نفریم.روح من و روح مادرم یک روح هستیم و باز همون یک هستیم با اینکه دو جسمیم.همیشه یک علاوه یک دو نمیشه خیلی جاها همون یک میشه برای مثال هزاران دل اگر برای کار نیک همدل بشن همون یک دل میشن نه چندین دل.

  • مهرداد ضیغم زاده بهمن ۱۲, ۱۳۹۹

    a-b=0 می باشد و نمیتوان ازطرفین تساوی ساده کرد.

  • میلاد بهمن ۱۴, ۱۳۹۹

    یک فرض در صورتی میتواند درست باشد ک نتیجه ی درست در سایر موارد داشته باشد a=b=1 /a^2=ab /a^2-b^2=ab-b^2 /a+b×a-b=b×a-b /a+b=b /1+1=1 فرض اول
    a=b=0 /a^2=ab /a^2-b^2=ab-b^2 /a+b×a-b=b×a-b /a+b=b /0+0=0
    بنابر دو فرض گرفته شده دو نتیجه ی متفاوت بدست می اید پس نمیتوان نتیجه گرفت ک همیشه با این استدلال ک دو عدد متفاوت در دو طرف تساوی برقرار خواهد بود روبرو میشویم پس ن در واقعیت و ن در معادلات ریاضی نمیتوان این فرض رو درست در نظر گرفت چون یک مورد نقض وجود دارد، با تشکر امیدوارم درست باشد چون ک ب جایزش نیاز دارم،

  • افشین میرزایی بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    a-b=0 میشه که نمیشه دوطرف تساوی را برصفر تقسیم کرد ومبهم میشه

    • حسن میری نژاد بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

      باسلام.داخل پاکت دو بخش هست یک طرف که به همه نشون میدهید طرف دیگه چند برگ تکراری که از قبل داخل پاکت گذاشتید که همونو رو تخته می نویسید.

  • Matin tajik بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    سلام آقای رشید پور راجب به اون ذهن خوانی شما باید بگم وقتی شرکت کننده برگه ای رو به شما میده شما اسم اون بازیگر را میبینین وبعد به شرکت کننده میگوید همان برگه ای را به شما بدهد که در برگه قبل اسمش هک شده بود

  • مهسا فرمانی بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    برگ اولی که گذاشتین رو میز رو حفظ کرده بودین که اخرین برگ برداشتین بعد برگ هایی که خانم دست شما میداد میدیدید و برگ بعدی اسم همون بازیگری که دیده بودین رو میگفتین وازش میگرفتین. در واقع شما وقتی میگفتی حمید رضا پگاه رو بده قبلش دست شما بود تا برگ اخر که خودتون اون برگ حفظ شده رو که نشون گذاشته بودین و برداشتین و درست شد

  • رومینا بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    سلام به برنامه سیم آخر رومینا دانشمند هستم از اصفهان عاشق برنامه تون هستم آقای رشید پور و کل برنامه عالیه برنامه هاتون عالیییییییی??????????

    • سیدابراهیم مهدیان بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

      آقای رشیدپور عزیز،با تشکر از مسابقه خوبتون،خدا بهتون سلامتی بده،مثل همیشه پرانرژی

      • محسن مهدی خشوئی بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

        سلام
        جواب ذهن خوانی این میشه ک شماواسه خودتون یکی ازکارتهارونشون میکنیدوازهمون اول اسم همون کارت رومیگیدوبعدش هرکارتی ک بدستتون میرسه روازطرف مقابل درخواست میکنیدک ب شمابدهدتاآنجایی ک کارتی ک نشان کردی روبگیریدوبعدب شرکت کننده میگیدک ذهنش روخوندیدکارتهارونشونش میدهید

  • سیدسعیدمسبوق بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    یکی ازبرگه هاروخودت انتخاب میکنی مثلا(جمشیدهاشم پور)واون برگه روجائی قرارمیدی زیربرگه های دیگه ونسبتادورازدسترس شرکت کننده.بعدهمون اسم انتخاب شده روازشرکت کننه درخواست کرده وبرگه ای که شرکت کننده میده مثلا (رضارشیدپور) وچون شرکت کننده نام رشیدپور رو نمیبینه .حالا برگه بعدی رو بانام رشیدپور درخواست میکنیم و به همین ترتیب تاآخر وآخرین اسم رو ازقب نشان وجاسازی شده رواززیربرگه هابرمیداری

  • میلاد احمدی بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    با سلام اقای رشید پور عزیز شما در ابتدای کار نام یکی از بازیگران را خواندی ونشان کردی سپس کارتی که از شرکت کننده دریافت میکنی دقیقا اشتباهه ولی همین کارت میخونی برای دریافت کارت بعدی ویادداشت هم میکنی ودر نهایت کارتی را که از اول نشان کرده بودی را خودت برمیداری به همین سادگی

  • سیدابراهیم بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    سلام آقای رشیدپور ضمن عرض خسته نباشید،بازی کارتهای مربوط به بازیگران تلویزیونی به این شرح است:
    ابتدا یک کارت از قبل در ذهن خود را حفظ کرده و یا علامت میزنیم،سپس از شرکت کننده میخواهیم کارت اول رو بردارد،اسم بازیگر پشت کارتی را که در ذهن خود حفظ کرده را بعنوان اولین کارت به شرکت کننده اعلام،سپس کارت دوم انتخابی را اسم روی کارت اولی را برای شرکت کننده خوانده،سپس کارت سوم انتخابی را اسم روی کارت دوم اعلام میکنیم و تا آخرین کارت انتخابی،در آخر کارتی که خودمان انتخاب میکنیم اسم آخرین کارتی که شرکت کننده بهمون داده را میگوییم و بازی به پایان میرسد،با احترام سیدابراهیم

  • محمدرضا بستانی بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    سلام اقای رشید پور شما یه نفر رو می گید و ایشان یک کارتی رو می دن و شما نگاه می کنید که او کیست و بعد اسم همان کسی رو می گید که در کاغذی که دستتون نوشته شده بود و این کار رو همینجوری ادامه می دید
    امید وارم که درست گفته باشم؟؟؟

  • محمدرضا بستانی بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    سلام اقای رشید پور شما یه نفر رو می گید و ایشان یک کارتی رو می دن و شما نگاه می کنید که او کیست و بعد اسم همان کسی رو می گید که در کاغذی که دستتون نوشته شده بود و این کار رو همینجوری ادامه می دید
    امید وارم که درست گفته باشم؟؟؟

    • ابراهیم کریمی بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

      با سلام آقای رشیدپور
      اول یکی از کارت ها رو نشانه می کنید اسم کارت نشانه شده رو می گویید طرف اولین کارت رو که داد می بینید و همون اسم روی کارت رو به طرف می گویید بدهد بعد که اسم دومین کارت رو دید همون اسم رو به طرف می گویید بدهد به همین ترتیب تا پنجمین اسم رو که مشاهده کردید و آوردید آخرین برگه رو که خودتون میارید همون اولین اسمی هستش که اول نشانه کردید پس نتیجتاً هر شش اسم رو درس می گویید.

    • حسن تیموری بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

      سلام.شما برگ اولی که گذاشتین رو میز رو حفظ کرده بودین که اخرین برگ برداشتین بعد برگ هایی که خانم دست شما میداد میدیدید و برگ بعدی اسم همون بازیگری که دیده بودین رو میگفتین وازش میگرفتین. در واقع شما وقتی میگفتی حمید رضا پگاه رو بده قبلش دست شما بود تا برگ اخر که خودتون اون برگ حفظ شده رو که نشون گذاشته بودین و برداشتین و درست شد

  • محمدرضا بستانی بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    من فهمیدم شما چیکار می کنید اقای رشید پور شما اسم یک بازیگز رو می گید و طرف مقابل به شما می دهد ولی اسم اون بازیگر نیست و شما اسم کارت جدید را نگاه می کنید و اسم نفر جدید را می گویید همینجوری این روند را ادامه می دهید و در نهایت تمام می شود با سپاس در مورد کار ذهن خوانی

  • امیر قلی زاده بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام استاد رشید پور وقتی شما برگه هارو روی میز می گزارید یکی از اون برگه ها را نشون کرده و اول اسم اون کسی را که نشون کردید را میگید بعد اون یکی یکی بر می دارید بعد دفعه بعد اسم برگه قبلی رو میگید

  • بهمن ذاکر حصاری بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام وقت بخیر .ممنونم بابت برنای مفیدی که ترتیب دادین برای ما.پاسخ ذهن خوانی امشب به این صورت است که برگه مربوط به اولین شخصی که نام میبرید را اخر خودتان برمیدارید(اولین برگه ای هست که روی میز قرار دارد) و بعد از ان هر برگه ای که شرکت کننده برمیدارد شما نام شخص نوشته شده روی ان را میگویید .

  • مجید بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    درود.این بازی اینه ک اسم رو ک گفتی برگه ای رو ک میخونی اسم همون بازیگریه ک تو دست شماس دوبار اسم بازیگیریا میگی ک در اصل از قبل تو دست شماس میمونه اخر ک ی اسم اضافی میاد ک اونم قبلش تو دسته این بازی رو با پاسور انجام میدم ?.

  • مجید فلاح بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام اقای رشید پور
    بازی کارتها اینجوریه که شما از قبل یه کارت که علامت مخصوص رو داره رو در زیر کارتها قرار میدین که شرکت کننده برنداره و اولین بازیگر رو از همون کارت با علامت اسم میبرین بعد شرکت کننده یکی از کارتها رو برمیداره و شما در مرحله بعد از همون کارتی شرکت کننده برداشته میخونین و به همین ترتیب ادامه داره تا مرحله آخر که شما کارت با علامت رو بر میدارین
    با تشکر مجید فلاح

  • fereydon jafari بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    با تشکر از مسابقه عالی و جذاب شما آقای رشید پور عزیز ، در مورد جواب ذهن خوانی شما اول اسم چند تا بازیگر میگفتید و بعد هر برگه که به شما میدادن اسم بازیگر ی که توی برگه بود میگفتید و الی آخر و در پایان برگه ای که نشان کرده بودید اسمش رو میگفتید

  • ابوذر بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام این بازی ذهن خوانی درابتدا پیچیده می باشد ولی با کمی فکر راحته ….ابتدا آقای رشید پور محترم اسامی هنر پیشه هارا با اولین برگه که برمی دارد می بیند واسم آن فرد گفته وبرگه دیگری بر می دارد آن راهم می بیند مانند آقای مهران غفوریان هنرمند مورد علاقه شماست می خواهد کاغذ که نام او است در ابتدا برداشته….. و آن را می بیند….. وبه شما میگوید هنرمند بدی شما چه کسی می باشد با برداشته شدن اولین اسم بازی شروع وبه ترتیب اسم ها تکرار میشه…..خیلی جالب بود برای من ..ممنون امیدوارم تونسته باشم این بازی رو درست وصحیح نوشته باشم ممنون ….یاحق…

  • بهمن بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.ممنون بابت مسابقه مفیدی که برای ما ترتیب دادین .پاسخ ذهن خوانی امشب جناب رشیدپور برگه مربوط به اولین شخصی که نام میبرین را اخرین برگ خودتان برمیدارید(اولین یا دومین برگی هست که روی میز قراردارد)اشخاص بعدی که نام میبرید را از روی هربرگه ای که شرکت کننده به شما میدهد میگویید.

  • سید محمد میرصانع بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    راز این بازی توی اون برگ اولی هست که شما برعکس گذاشتی روی میز واخر سر اون برگه رو برداشتی و حفظ کرده بودید

  • سیدمحمدرسول حسینی بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    باسلام .جواب ذهن خوانی اقای رشیدپور .
    برگه های بازیگر که هرکدام برمیداشت اقای رشیدپور ،همون اسم و برای شرکت کننده مسابقه بیان میکرد و دست اخر ،اسم هارو میپرسید ،همون ها رو اقای رشیدپور از روشون میخوند

  • سید محمد میرصانع بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام آقای رشید پور راز این بازی توی حفظ کردن برگه اولی هست که برعکس گذاشتید روی میز که اسم برگه رو حفظ کرده بودید ودر آخر بازی همون برگه را برداشتی

  • زینب شیخ بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام و خسته نباشید. آقای رشید پور من یه انتقاد دارم اینکه اگه میشه خانم های خانه داری که تحصیلات کمی دارن هم بتونن شرکت کنن .هر شرکت کننده که به برنامه ی شما دعوت میشه تحصیلات بالایی دارن ‌.لطفا خانومهایی که تحصیلات کمتری هم دارن به برنامه دعوت کنین .

  • محمدرضانصر بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام اقای رشیدپور شمابرگه اخر را ی لحظه نگاه کرده ووقتی که میدونید چه بازیگریه وبرگها را ازپشت میگدارید وباز میکنید وبرگهارا بطرفه راست میکشید اون برگه آخری ازطرفه راست میشه اولی وبعدشما درباره همون بازیگرتوضیح داده تا شرکت کننده بعنوان اون بازیگر ی برگه ورمیدارد وبه شما میدد دوباره شمادرباره اون بازیگر توضیحاته لازم را میدیند تا به همین ترتیب تااخرین برگه که خودتون درباره اون توضیح داده وبعنوان همون بازیگر برگی اولی ازطرفه راست که اولین بازیگری بودکه شمادرباره اون صحبت کرده بودیند را ورداشته و همه ایناها که گفته بودینددرست درمیاد باکمال تشکر از شما (محمدرصانصراز اصفهان ودرخواست شرکت درمسابقه شمارا دارم ممنون وهمیشه سالم وپایدار بشی خیلی برامون عزیزی یاحق)

  • افشین سلاحورزیان بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام جناب رشیدپور شما یک کارت رو نشان میکنید و طبق همان اولین اسم رو میگی وشرکت کننده یک کارت رو به شما میدهد وبعد اسم همان کارت و میگی و یک کارت دیگه دریافت میکنی دوباره اسم دوم رو نگاه میکنی واونو میگی تا هر چند تا تکرار میکنی در نهایت همون کارتی که اول نشان کردی به اختیار بر میداری
    با تشکر و ممنون از برنامه جذابتون

  • فرشادناصری کریموند بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام
    شماقبل ازاینکه کارت هاروبرگردونین سرمیز،یکی ازکارتهاروکه یواشکی دیدین بخاطرمیسپارین وازشرکت کننده درابتداهمون اسمی که شمانشان کردین رومیخواین واون هرکارتی که به شمادادبعنوان کارت بعدی طلب میکنیدتانوبت به شمابرسه کارتی که شمانشان کردیدروبردارید.

  • یداله سیف بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام،درمورد مسابقه ذهن خوانی،اولیکی از برگه ها را نشان میکنیم،بعد از مخاطب درخواست میکنیم که برگه مورد نظر ما را بدهد،سپس با دیدن این برگه که در دست ماست،حالا یا تصویر یا عدد و،،، همین برگه را از او درخواست میکنیم،وبادیدن هر تصویر همان را درخواست کرده و در آخر یک برگه که همان برگه آخر در دست ماست را مثلاً خودمان انتخاب میکنیم،
    با تشکر

  • محمدحسین ملک بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام، جواب مسابقه کارتی بازیگرها اینه که شما اسم یه نفرمیگیدویه کارت میگیری بعد اسم روی همون کارت را برای کارت بعدی میگید تا وقتی که کارت اسم اولی که گفتی بیاد دستتون وبعد دیگه تموم میکنید وکارتها را یکی یکی نشان میدهید.

  • نادر نیروزی گنجینه کتاب بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام آقای رشیدپور ضمن عرض خسته نباشید،بازی کارتهای مربوط به بازیگران تلویزیونی
    ابتدا جای یک کارت از قبل در ذهن خود را حفظ کرده و سپس از شرکت کننده میخواهیم کارت اول رو بردارد،اسم بازیگر پشت کارتی را که در ذهن خود انتخاب کردین را بعنوان اولین کارت از شرکت کننده درخواست میکنید ،سپس کارت دوم انتخابی را اسم روی کارت اولی را برای شرکت کننده خوانده،سپس کارت سوم انتخابی را اسم روی کارت دوم اعلام میکنیم و تا آخرین کارت انتخابی،در آخر کارتی که خودمان از قبل تو ذهنمان انتخاب کردیم رو برمیداریم اما اسم آخرین کارت که شرکت کننده با ما داده رو میگیم بازی به پایان میرسد،

  • معصومه شیراوند بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام در مورد مسابقه ذهن خوانی یک برگه از اسامی را نشان میکنیم و بعد برگه ها را طوری پخش میکنیم که برگه ای را که نشان کرده‌ایم مورد نظر داشته باشیم اولین نامی که از مخاطب می‌خواهیم همانی است که نشان کرده‌ایم مخاطب یکی از اسامی را به دست ما می‌دهد ودومین نامی را که از مخاطب می‌خواهیم همان برگه ای هست که در دست ما هست وبه این ترتیب تمام اسامی که در دست ما هست یکی یکی نام می‌بریم و در آخر خودمان نامی را که نشان کرده‌ایم بر میداریم به این صورت تمام اسامی را که نام برده‌ایم در دست ما هست

  • یداله سیف بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام،درمورد مسابقه ذهن خوانی،اولیکی از برگه ها را نشان میکنیم،بعد از مخاطب درخواست میکنیم که برگه مورد نظر ما را بدهد،سپس با دیدن این برگه که در دست ماست،حالا یا تصویر یا عدد و،،، همین برگه را از او درخواست میکنیم،وبادیدن هر تصویر همان را درخواست کرده و در آخر یک برگه که همان برگه آخر در دست ماست را مثلاً خودمان انتخاب میکنیم،که همان برگه ای هست که از اول نشان کرده بودیم
    با تشکر

  • محمدحسین ملک بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    جواب مسابقه کرتی بازیگران اینه که ابتدا اسم یکی میگفتید وبعد کارت رامیگرفتید واسم همون کارت را برای کارت بعدی میگفتید تا جایی که کارت اسمی که اول گفتید بیاد دستت وبعد تموم میکردید

  • همایون بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام آقای رشید پورشمااولین برگه اسم هرکی باشه رو به ذهن خود می سپارید بعد به شرکت کننده همون اسم رو میگید و یه برگه به شما میده شما اون برگه رو نگاه میکنید و اسمش رو میگید و دوباره یه برگه دیگه الی آخر ونفر اخر رو که میگید خودتون برگه اول که به ذهن سپرده بودید رو برمیدارید به همین سادگی

  • همایون اسفندیاری بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام آقای رشید پورشمااولین برگه اسم هرکی باشه رو به ذهن خود می سپارید بعد به شرکت کننده همون اسم رو میگید و یه برگه به شما میده شما اون برگه رو نگاه میکنید و اسمش رو میگید و دوباره یه برگه دیگه الی آخر ونفر اخر رو که میگید خودتون برگه اول که به ذهن سپرده بودید رو برمیدارید به همین سادگی

  • سعیدمسبوق بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام.نام یکی از برگه هارو انتخاب میکنی مثلا(رضارشیوپور) و اون برگه رو زیر برگه های دیگه ونسبتادورازدسترس شرکت کننده قرارمیدی و اولین برگه رو بانام (رشیدپور)درخواست میکنی وبعدازدریافت اولین برگه دریافتی مثلا اگه(مهران مدیری)باشه حالابرای باردوم برگه ای بانام (مهران مدیری)درخواست میکنی وبه همین ترتیب تاآخرپیش میری وآخرین برگه اگه مثلا (برزوارجمند) باشه میگی خودمم یه برگه بانام(برزوارجمند)میکشم که درواقع همون کارت ازقبل انتخاب شده خودتدن بانام رضارشیدپورهست میباشد.دوستتون دارم .سپاس
    ۰۹۳۶۷۳۵۷۹۱۵

  • سید سعید مسبوق بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    یکی ازبرگه هارو انتخاب میکنیم مثلا(جمشیدهاشم پور)واون برگه رو زیربرگه های دیگه ونسبتادورازدسترس شرکت کننده قرارمیدیم .بعدهمون اسم انتخاب شده ی(هاشم پور) روازشرکت کننده درخواست کرده وبرگه ای که شرکت کننده میده مثلا (رضارشیدپور) وچون شرکت کننده نام رشیدپور رو نمیبینه .حالا برگه بعدی رو بانام رشیدپور درخواست میکنیم و به همین ترتیب تاآخر پیش میریم درواقع نام بازیگر برگه قبلی رو که دریافت کردیم برای دریافت برگه جدیدازاون نام استفاده میکنیم وآخرین اسم هم مثال (جوادرضویان)هست اعلام کرده ودراینجاخودمون همون برگه (جمشیدهاشم پور)که ازقبل نشان وجاسازی شده رواززیربرگه هابرمیداریم که همه برگه هاونامها کامل شوند.قربون همتون
    ۰۹۱۸۸۱۵۱۴۸۶

  • شاهرخ یعقوبی بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام خسته نباشید
    خیلی کامل و سلیس
    آقای رشیدپور شما از قبل اسم یکی از کارت ها رو تو ذهنتون نگه می‌دارید و هنگام پخش کارت ها روی میز جای اون کارت رو میدونید بعد اسم اون شخصیتی که روی کارت هست رو به شرکت کننده میگید و از اون میخواید که یه کارت بهتون بده
    شرکت کننده هر کارتی که بهتون بده رو اسم شخصیت روی همون کارتو به شرکت کننده میگید و ازش میخواید که یه کارت دیگه بهتون بده برای همینه که اسم شخصیت هارو خودتون میگید.
    وقتی میرسه به کارت آخر آخرین کارتی که شرکت کننده بهتون دادرو اسمشو میگید و اون کارتی که خودتون از قبل جاشو مشخص کردین رو خودتون برمی دارید.چون ممکنه که شرکت کننده یه کارت دیگه ایو به شما بده و کار خراب میشه.
    برای همینه که کارت ها به همون ترتیبی که شرکت کننده دیگه می‌نویسه نیستن.
    با تشکر

  • پارسا سلجوقی بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام و ارادت جناب رشید پور
    تشکر از اجرای خوبتون
    در مورد ذهن خوانی تون عرض شود که شما و اون کسی که برگه ها رو بهتون میده با هم هماهنگ هستید.
    به این شکل که هر ۶ تا برگه ای که باید بهتون بده علامتگذاری شده است.
    شما اسم اول رو میگی و اون یکی از برگه های علامتگذاری رو میده بعد شما از روی اون برگه بترتیب سایر اسامی رو میبینی
    فقط اسم اولی که گفتید اخرین برگه هست که باید بده.
    تشکر.

  • پرنیا غفوری پور بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    با سلام پرنیا غفوری پور ۱۱ ساله از یزد
    راز ذهن خوانی کارتهای اسامی بازیگران سینما و تلویزیون
    اقای رشید پور ابتدا یه کارت با نام بازیگر خاص را در محلی به ذهن می سپارند و بعد از شرکت کننده می خواهند یه برگه به ایشان بدهد بعد نام بازیگر را دیده و نام‌آن بازیگر را بعنوان کارت بعدی عنوان کرده و از شرکت کننده می خواهد برگه مربوط به ان بازیگر را به ایشان بدهد بعد نام‌بازیگر جدید را تکرار کرده و از شرکت کننده می خواهند که برگه ان بازیگر را به ایشان بدهد این کار به دفعات تکرار می شود تا در نهایت اقای رشید پور برگه ای که نام آن بازیگر را در ابتدای اجرا اورده بودند و محلش رو می دانند برداشته و یکی یکی انها را نام می برند‌. به این شکل بینندگان فکر می کنند اقای رشیدپور دهن شرکت کننده را می خوانند

  • ابوالفضل محمدی نژاد بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    آقای رشید پور شما هر برگه ای که بر میدارین رو از روی همون برگه اسم برگه ی بعدی رو میخونین بعد برگه ای که باز بر میدارین دوباره اسمی که رو برگه ی دوم نوشته برای برگه ی بعدی میخونین و بعد برگه رو بر میدارین تا اینکه تموم بشه فقط یه برگه اضافه است که زیر برگه ی آخری مخفی میکنید و میخونید

  • سید احمد سیف کاشانی بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    برگه هایی رو که از شرکت کنندگان میگیرید از روی انها نفر بعدی رو انتخاب میکنید ونفر اخر رو خودتون برگه راحفظ کردین بر میدارید

  • رضا تقی زاده بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام و ارادت جناب رشید پور
    تشکر از اجرای خوبتون
    در مورد ذهن خوانی تون عرض شود که شما و اون کسی که برگه ها رو بهتون میده با هم هماهنگ هستید.
    به این شکل که هر ۶ تا برگه ای که باید بهتون بده علامتگذاری شده است.
    شما اسم اول رو میگی و اون یکی از برگه های علامتگذاری رو میده بعد شما از روی اون برگه بترتیب سایر اسامی رو میبینی
    فقط اسم اولی که گفتید اخرین برگه هست که باید بده.
    تشکر.

  • محمد بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام.ذهن خوانی به این صورت است که طرف مقابل اسمی رامیگوید وطرف دیگر برگه را برمیداردبه صورتی که طرف مقابل اسم رانمی بیند بعد طرف دیگر خودش اسم رادرنظرگرفته است به این صورت تا آخرادامه پیدامیکند.تشکر

  • قاسم حاجیان بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    در زمانی که آقای رشیدپور برگها روی میز قرار می گذارند یک یا دو برگ را مد نظر قرار می دهند و از طرف مقابل سوال میکنند که شما فلان شخص را در ذهن خود دارید و یک برگ را از آن می گیرد و به اسم روی آن برگ نگاه می کنند بدون اینکه طرف مقابل ببیند و در مرحله دوم اسم آن شخص را عنوان شخص مورد نظر و مورد علاقه طرفین اعلام می کند و یک برگ دیگر از آن می گیرد و دوباره اسم نفر بعدی را اعلام می کند و به همین صورت تا انتها و در انتها آن برگ که مد نظرشان بود را برمی‌دارند و به این صورت تمام برگها که دستشان هست اسامی است که ایشان اعلام کردند این از ذهن خوانی آقای رشیدپور

  • اسماعیل عباسی بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام وخسته نباشید به همه شما.میخواستم جواب مسابقه ذهن خوانی رو بگم .به این صورته که وقتی اسمی که میگه وشرکت کننده میده ازروی همون اسم میگه من چه کسی میگم بهم بده …..یعنی واشکی به اسم نگاه میکنه ومیگه من فلانی رو میخوام

  • رضا عرب بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    با سلام خدمت اقای رشید پور ممنونم از برنامه جذاب شماجواب ذهن خوانی ۱۶ بهمن : شما اولین اسم کارت روبروی خود را میخوانید وسپس کارت ها را روی میز قرار میدهید و به طرف مقابل همان اسمی که دیده بودید اعلام میکنید و کارت را از طرف مقابل میگیرید واسم کارتی را که گرفتید میخوانید وبه همین ترتیب ادامه میدهید ودر اخر اسم همان کارتی را که در اول دیده بودید میگویید