خشم مردم آمریکا از جشن تولد ۶۰ سالگی اوباما + عکس

خشم مردم آمریکا از جشن تولد ۶۰ سالگی اوباما + عکس

عکس‍هایی از جشن تولد ۶۰ سالگی اوباما، رئیس جمهور اسبق ایالات متحده، در مهمانی آخر هفته به بیرون درز کرده که گوشه‌هایی از این مهمانی پر زرق و برق را نشان می‌دهد. در این مهمانی افرادی همچون ترپ بکام، تی. جی. چپمن و اریکا بادو حضور داشتند.

در یکی از این عکس‌ها، اوباما بر روی سکوی رقص، لبخند بر لب و میکروفن در دست دیده می‌شود. در یکی دیگر از عکس‌ها طراحی‌های فضای باز مهمانی مشهود است. این مهمانی در خانه اوباما در مارتاز وین‌یارد واقع در ماساچوست برگزار شد.

جشن تولد 60 سالگی اوباما

در عکسی دیگر دستمال‌هایی که به طور مخصوص برای این مهمانی مجلل طراحی شده بودند و به افتخار ۴۴ اُمین رئیس جمهور ایالات متحده با نخ طلایی بر رویشان «۴۰×۶۰» دوخته شده بود، به چشم می‌خورد.

هنوز چیزی از درز این عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی نگذشته بود که انتقادها نسبت به اوباما که در یکی از عکس‌ها بدون ماسک دیده می‌شد، شروع شد. اوباما که همزمان با درگیری شدید کشور با همه‌گیری کرونا، مدام مردم را به دریافت واکسن کرونا ترغیب کرده است، چند ماه قبل همراه میشل اوباما واکسن کرونا دریافت کرد.

جشن تولد 60 سالگی اوباما

ویراست جدید راهنمای منتشره توسط «مرکز کنترل بیماری و پیشگیری» به افراد واکسینه شده توصیه کرده که در فضای داخل همچنان ماسک بزنند ولی مطلبش را درباره اینکه در فضای خارجی نیازی به زدن ماسک نیست تغییر نداده است.

به گزارش USA Today، به غیر از بکام و بادو مهمان‌های مشهور دیگری مثل جان لجند، کریسی تیگن، گابریل یونیون و دواین وید در حوالی مارتاز وین‌یارد دیده شده‌اند. پیش‌تر یکی از مقامات کاخ سفید اطلاع داده بود که رئیس جمهور بایدن قادر به شرکت در مراسم نخواهد بود. به گزارش نیویورک پست، بکام ترانه «Birthday Bitch» را در مهمانی اوباما اجرا کرده است.

جشن تولد 60 سالگی اوباما

پیشتر در گزارشی که منتشر کرده بودیم از قصد رئیس جمهور اسبق امریکا برای برگزاری یک مهمانی بزرگ در ملک ۱۲ هکتاری‌اش در مارتاز وین‌یارد خبر داده بودیم. در آن زمان، منابع گفته بودند که مهمان‌های مشهوری همچون اپرا وینفری و جرج کلونی به مهمانی دعوت بودند و قرار بود از مهمان‌ها قبل از ورود تست کرونا گرفته شود.

جشن تولد 60 سالگی اوباما

اما پس از انتشار گزارش‌هایی درباره برنامه‌های برگزاری این مهمانی، خانواده اوباما اعلام کردند که به خاطر کرونا مهمان‌ها را به اعضای خانواده و دوست‌های خانوادگی محدود می‌کنند.

نیویورک پست گزارش داد که عکس‌ها و کلیپ‌هایی که توسط حاضران در مهمانی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بود، به خاطر ممنوعیت عکس و فیلم در این مراسم همگی پاک شدند.

بیشتر بخوانید:

منبع: The Hill
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود