تصمیم جان سینا برای بچه دار نشدن: «اولویتم همسرم است»

تصمیم جان سینا برای بچه دار نشدن: «اولویتم همسرم است»

جان سینا، کشتی گیر سابق و بازیگر فعلی ۴۶ ساله ی هالیوود و همسر ایرانی اش، شهرزاد شریعت زاده ی ۳۳ ساله، با وجود گذشت ۳ سال از ازدواج شان هنوز صاحب فرزند نشده اند و تصمیمی هم برای تغییر سبک زندگی شان ندارند.

آشنایی سینا و شریعت زاده خیلی زود به ازدواج ختم شد

جان سینا

جان سینا در سال ۲۰۲۰ با شهرزاد شریعت زاده ازدواج کرد. این ازدواج دوم سینا محسوب می شود. شریعت زاده که متولد سال ۱۹۹۰ در ایران و ساکن کانادا است، فارغ التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا است و به عنوان مهندس با شرکت های مختلف همکاری داشته است.

جان سینا

این زوج در سال ۲۰۱۹ در رستورانی در شهر ونکوور ِ کانادا با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که سینا برای بازی در فیلم «بازی با آتش» (Playing with Fire) به کانادا رفته بود. کیگان-مایکل کی، همبازی سینا در این فیلم، در مصاحبه ای گفته سینا به او گفته بود «در آن رستوران زنی را دیده بود که نمی توانست از او چشم بردارد».

سینا و شریعت زاده بعد از یک سال رابطه عاشقانه، در مراسمی پنهانی با یکدیگر ازدواج کردند.

سینا می گوید بچه دار شدن هیچ جایی در برنامه های آینده اش ندارد

جان سینا

سینا برای بچه دار شدن هیچ نیازی به عجله احساس نمی کند. این کشتی گیر سابق در مصاحبه ای گفته فعالیت بازیگری رو به پیشرفتش وقت سر خاراندن برایش باقی نگذاشته و البته از شرایط فعلی خود هم کاملاً راضی است. او در اینباره گفته: «واقعاً از زندگی ام لذت می برم. فرصت هایی دارد برایم پیش می آید و چیزهایی دارد برایم اتفاق می افتد که حتی خواب شان را هم ندیده بودم.»

جان سینا

سینا همچنین گفت در حال حاضر برای برقراری تعادل میان زندگی شخصی و کاری خود با چالش رو به رو است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند بهترین همسر برای شریک زندگی اش باشد. با توجه به این موارد، او معتقد است در حال حاضر زمان چندانی برای پرداختن به مسائل دیگر ندارد. او در اینباره گفته: «سخت در تلاشم. سخت در تلاشم تا زمانی که برای مدیریت زندگی ام لازم دارم را تنظیم کنم، تا بهترین همسری باشم که می توانم، و ارتباطم را با عزیزانم حفظ کنم.»

جان سینا

جالب است که سینا معتقد است می تواند پدر خوبی شود اما آن را دلیل کافی ای برای بچه دار شدن نمی داند. او در اینباره گفته: «من فکر می کنم صرف اینکه ممکن است در کاری خوب باشید، دلیل کافی ای برای انجامش نیست. باید برای آن اشتیاق و انگیزه هم داشته باشید.»

با این حال، بچه دار شدن این زوج امر بعیدی نیست

جان سینا

گرچه سینا در حال حاضر تصمیمی به بچه دار شدن ندارد، اما گفته می شود اتفاق کاملاً محالی برای این زوج نیست.

منبعی نزدیک به سینا به رسانه ها گفته: «مدت ها می گفت بچه نمی خواهد اما حالا هر چه می گذرد تمایلش بیشتر می شود. حالا خودش را برای این مسئولیت آماده تر می بیند. هر دوی آن ها حتماً بچه دار شدن را دوست دارند.»

بیشتر بخوانید:

همسر ایرانی جان سینا کیست؟ همه چیز در مورد شای شریعت زاده

منبع: brightside
بدون نظر

ورود