بیوگرافی کیمیا حسینی؛ مدل و بیوتی بلاگر ایرانی که ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا شد

بیوگرافی کیمیا حسینی؛ مدل و بیوتی بلاگر ایرانی که ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا شد

کیمیا حسینی بلاگر و مدل زیبای ایرانی در وب سایت TC Candler رتبه ۲۱ را در میان ۱۰۰ زن زیبای دنیا به دست آورده است. گلشیفته فراهانی دیگر زن ایرانی این فهرست معتبر بود که رتبه ۶۳ را از آن خود کرد. در این مطلب، بیوگرافی کیمیا حسینی مدل سرشناس ایرانی را خواهید خواند و با او بیشتر آشنا خواهید شد.

روایت گلشیفته فراهانی از پشت پرده مهاجرتش

روایت محمدرضا زائری از تماس گلشیفته فراهانی با سردار سلیمانی

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

بیوگرافی کیمیا حسینی

کیمیا حسینی بلاگر مشهور و یکی از مدل های ایرانی است که در اینستاگرام بسیار شناخته شده و محبوب است. وی علاوه بر مدل بودن، عنوان یکی از اینفلوئنسر های ایرانی را نیز برای خود به ارمغان آورده و هم اکنون علاوه بر فعالیت در اینستاگرام، مدیریت برند مخصوص به خودش را بر عهده دارد.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

کیمیا حسینی اصالتا اهل اهواز است. او اولین فرزند یک خانواده چهار نفری است. هلیا، نام خواهر کوچک تر از اوست که از نظر چهره بسیار شبیه به هم هستند. او و خانواده اش جزو خانواده هایی با سطح مالی بالایی هستند و مسلما این قضیه در زندگی کیمیا حسینی بلاگر تاثیر فراوانی گذاشته است. کیمیا که روزانه استوری های بسیاری از زندگی روتین خود به اشتراک می گذارد توانست در مدل زمان اندکی به مشهوریت برسد. کیمیا حسینی یکی از حرفه ای ترین های دنیای مدلینگ ایران است.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

کیمیا حسینی مدل میکاپ حرفه ای

کیمیا حسینی مدل استایل و میکاپ است که در اینستاگرام حضور فعال او به چشم می خورد. او از چهره های زیبا و خاص و چشمانی به رنگ آبی برخوردار است که می توان این دارایی های خدادادی او را، اصلی ترین دلیلش برای ورود به دنیای مدلینگ در ایران دانست. چهره ی او را می توان به عنوان یکی از خاص ترین چهره های ایرانی به حساب آورد. کیمیا حسینی از نظر قد و اندام نیز کاملا استاندارد های یک مدل را دارد و می توان گفت که او از همان ابتدا برای عرصه ی مدلینگ خلق شده است.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

صفحه اینستاگرام کیمیا حسینی

کیمیا حسینی از سنین پایین در عرصه ی مدلینگ فعالیت می کرد، اما با استقبال بیش از اندازه ی مردم ایران به فضای اینستاگرام، او بیش از پیش شناخته شد و توانست فعالیت حرفه ای اش را در این فضا آغاز نماید. سال ۲۰۱۷ میلادی را می توان سرآغازی نو بر فعالیت های این مدل محبوب اینستاگرامی دانست. اینستاگرام کیمیا حسینی بیش از ۶۰۳ هزار فالوور دارد. اگر صفحه و را دنبال کنید، هر روز شاهد پست ها و استوری هایی از این چهره ی دوست داشتنی است که همراه با جملات انگیزشی منتشر می شود. او از این طریق با برند ها و سالن های زیبایی مختلفی به همکاری پرداخت و مخاطبینش به صورت روزانه افزایش می یابند.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

در پیج کیمیا حسینی، هایلایت هایی تحت عناوین متفاوت وجود دارد که در آن ها تصاویر و ویدئو هایی از مسافرت ها و مراسم های مهمی که در آن حضور داشته است به چشم می خورد. همچنین یک هایلایت مربوط به تصاویر خانواده اش نیز وجود دارد.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

کیمیا حسینی به عنوان بلاگر و مدل در اینستاگرام، به تبلیغات مختلفی نیز می پردازد و از این طریق به منبع درآمدی دست یافته است. هم اکنون حضور ۲۶۳ هزار مخاطب در قسمت فالوور های پیج او به چشم می خورد و تاکنون ۱۵۳ پست با این مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است. کیمیا حسینی یکی از موفق ترین و پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی است.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

درآمد کیمیا حسینی از مدلینگ و بلاگری

کیمیا حسینی مدل اینستاگرام محبوب و شناخته شده ای است که فعالیت مدلینگ او در فضای اینستاگرام قوت گرفت. وی از سال ۲۰۱۷ میلادی به طور رسمی وارد اینستاگرام شد و با فعالیت مدلینگش به کسب درآمد می پرداخت.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

او با انجام تبلیغات متعدد، برای برخی از برند ها و محصولات از طریق استوری هایش، مبلغی را به عنوان هزینه ی تبلیغات دریافت می کند. در سال اخیر اصلی ترین منبع درآمد زای کیمیا حسینی رو نمایی شد. رشته ی مورد علاقه ی کیمیا حسینی طراحی و دیزاین لباس است و به همین دلیل تصمیمش را مبنی بر احداث یک برند با نام خودش، به ثمر رساند.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

کیمیا حسینی با برند انحصاری کیمیا

برند kimiyacollection نام برند مانتویی است که کیمیا حسینی در مدتی پیش اخیر افتتاح کرده است و در آن مانتو های طراحی شده توسط خودش را به فروش می گذارد.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

خرید از این کالکشن تنها به صورت آنلاین صورت می پذیرد و آدرس پیج مخصوص به این برند، در قسمت بیو پیج اصلی کیمیا حسینی به چشم می خورد. لازم به ذکر است که کیمیا حسینی بلاگر است اما به عنوان مدل لباس های طراحی شده خودش نیز، فعالیت می کند و تصاویر او در پیج کیمیا کالکشن به چشم می خورد.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

محل زندگی کیمیا حسینی

کیمیا حسینی مدل ایرانی است که در کشور ایران و استان تهران متولد شده است. وی سفر های متعددی به خارج از کشور دارد اما تمام فعالیت های او در ایران صورت می گیرد. کالکشن احداث شده توسط این چهره ی محبوب نیز در ایران است، پس مسلما کیمیا حسینی نیز در کشور زادگاهش به زندگی می پردازد. او به همراه خانواده در تهران سکونت دارند.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

روابط عاشقانه کیمیا حسینی

کیمیا حسینی اینستاگرام را به عنوان فضایی برای ارتباط برقرار کردن با علاقه مندانش، انتخاب کرد و در این زمینه به پیشرفت چشم گیری رسیده است. او در لایو هایش با طرفدان خود به گفت و گو می پردازد و تا حدودی در مورد زندگی شخصی اش صحبت به میان آورده است. او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

گفته می‌شود قد کیمیا حسینی حدود ۱۶۰ و وزنش حدود ۵۵ است. او با داشتن هیکل و ظاهری زیبا توانسته در شغل خود موفق عمل کند به معروفیت زیادی برسد. وی یکی از بازیگران خوش هیکل و موفق در کار مدلینگ بوده‌ است و توانسته در این راه خیلی موفق باشد. او می‌گوید بهتر است کسی که کار مدلینگ انجام می‌دهد ظاهر و اندام زیبایی داشته تا بیشتر دیده شود و در کارش موفق‌تر باشد.

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل سرشناس و زیبای ایرانی

بیوگرافی کیمیا حسینی مدل و بلاگر زیبای ایرانی

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید:

دو ایرانی در فهرست زیباترین زنان دنیا؛ گلشیفته فراهانی و کیمیا حسینی

۱۰ نفر از مشهورترین سلبریتی های ایرانی الاصل که در هالیوود شناخته شده هستند

داستان‌های نیوشا ضیغمی: از مدلینگ تا کرونا

آنچه درباره مدلینگ و فشن بلاگری باید بدانیم

اینستاگردی: مدلینگ «بهاره»، استوری زمستانی «مهناز» و قورباغه «هومن و نوید»

۱۳۰ نظر

ورود

  • امیدم دی ۸, ۱۴۰۰

    ⁦( ꈍᴗꈍ)⁩ آفرین بهش .

  • آراد ساورپ دی ۸, ۱۴۰۰

    دقت بفرمایید مدلینگ noun و یا اسم هست و مدل adjective یا صفت، پس کیمیا ” مدل” ایرانی هست و در صنعت “مدلینگ” فعالیت میکند.

    • حنا دی ۱۰, ۱۴۰۰

      دقیقا دقیقا واقعا نمیدونم کی مردم میخوان متوجه این اشتباه بشن

  • فری دی ۹, ۱۴۰۰

    دیگه همینمون مونده بود که وقتمون برای شناختن این یکی تلف بشه. اگر مدل می خواین معرفی کنید توی اینستا هزارتا از این بهترش ریخته. حالا اگر این یکی بر و رویی هم داره چه ارزش افزوده ای اضافه میکنه که براش رپورتاژ آگهی مجانی رفتین؟

    • ناشناس دی ۹, ۱۴۰۰

      الان دوباره یه سری افراد پیدا میشن میگن این چیه ازین بهترم بود و اینا ، کلا مردم ما همین جورین ??

      • آنا دی ۱۱, ۱۴۰۰

        اهاب اون حسودی ک گفتی همین موند پس چرااومدی اینجا?درضمن خارجیا خودشون عقلشون میکشه کی عملیه کی نیست انقدر حسودی نکنید اگه شما هم عرضه داشتین تودنیا زیباترین میشدین حالا اگ خارجی بود همتون تشویقش میکردین عجب ملتی داریم

      • خوشگلترین دختر جهان فقط رزیتا دغلاویه دختر عروسکیه بهمن ۸, ۱۴۰۰

        برو تو پیج این سلبریتی مشهور تا معنی خوشگلترین دختر که بدون عمل و آرایش از عروسکم زیباتره رو بفهمی حتما برو ببین مطمعن باش تو هم عاشقش میشی قفلی میزنی رو کلیپ و عکساش کیمیا خوشگله اما خاله رزیتا سوپرمدل و فرشته مهربون مجری مطرح و مشهور کودک اصلا یچیز دیگست فوق العادست همه مات و مبهوت محو زیباییاشن

        • Alone اسفند ۳, ۱۴۰۱

          زن باید اندامش هم زیبا باشه کجای این دختر رزیتا
          قشنگه یک دختر چاق با صد کیلو وزن خیلی زشته

          • هلیا اسفند ۶, ۱۴۰۱

            رزیتا که چاق نیست ورزشکاره ساعت شنی هست استایلش کجا نوشته رزیتا صد کیلو وزن داره تمام عکس ها و فیلم های رزیتا که نو گوگل هست و تو تلویزیون هم که برنامه کودک اجرا می‌کنه اندام به این زیبایی و جذابی کمرباریکی که آرزوی هر دختری هست و همه دختران دارند میرند باشگاه اندامشون بکنند شکل رزیتا شکم تخت کمر باریک و…کجاش به چاق میبره؟ چرا الکی چرت و پرت میگید درباره این دختر زیبا و دلربا اگه رزیتا چاقه پس جنیفر لوپز و کیم کارداشیان چاقترینا هستند رزیتا اندامش از کیم کارداشیان و جنیفر لوپز هم جذابتر و قشنگ تر هست فیس رزیتا هم که ناز و عروسکی و کاملا قرینه هست و نچرالم هست

  • FA دی ۹, ۱۴۰۰

    سنشو یادتون رفته بنویسید کیمیا ۲۰ سالشه متولد مهر هشتاده

  • ARAMIR دی ۱۰, ۱۴۰۰

    نکن هلیا شر میشهههههههههه

  • آیناز دی ۱۰, ۱۴۰۰

    خب بین اینا که کاندید شدن ایشان در بین ایرونیا از همه بهتر بود بین کاندیداهای دیگه اما اگه کسانی مثل رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران و جهان با چهره ای کاملا عروسکی و شگفت انگیز رفته بود کاندید شده بود رتبه اول جهان بی شک مال خود رزیتا بود.

  • سارا دی ۱۳, ۱۴۰۰

    کیمیا فقط مدله طراح لباس نیست این حرفا رو از کجاتون در میارید

  • مرضیه بهمن ۸, ۱۴۰۰

    صددرصد موافقم با آیناز اگه‌‌خانم رزیتا دغلاوی نژاد کاندید شده بودن نفر اول میشدن خانم رزیتا دغلاوی دختر عروسکی کاملن نچرال ایرانه رکورد زیباییو شکسته تازه کیمیا همش فیلتر و ادیت و روتوشه عکساش اما رزیتابانو بدون فیلتره شکل عروسکه از بس زیباست همه محو و مسخ تماشای زیباییشن منی که دخترم محو خوشگلیشم دیگه چه برسه به پسرا

    • فرزانه اسفند ۷, ۱۴۰۰

      کاملا درسته حرف حق جواب نداره رزیتا دغلاوی یه اسطوره تکرارنشدنیه و تکرار نخواهد شد من عاشق خاله رزیتا فرشته مهربونم تازه علاوه بر زیبایی مهربانترین خاله و مجری دنیا هم هست آرزومه از نزدیک ببینمش

  • سارا بهمن ۱۵, ۱۴۰۰

    رزیتا دغلاوی که فوق العاده است اسطوره الهه زیباییه

  • فرزانه اسفند ۷, ۱۴۰۰

    کیمیا در برابر رزیتا دغلاوی نژاد دختر عروسکی ایران هیچه اصلنم خوشگل نیست رزیتا خیلی ماهه مااااه دل همه پسرا و دخترا رو برده استایل صداش فیس مدل راه رفتنش عشوه ها طنازی هاش تو دنیا تکه رزیتا یه دختر همه چی تمامه هر چی خوشگلی جذابیت بوده خدا همه رو یکجا داده به رزیتا دغلاوی حرف نداره الگوی دخترا تو استایل و خوشگلی و طنازیه همه ارزوشونه مثل رزیتا باشند و الگوشون شده رزیتا دغلاوی

  • مجید اسفند ۲۷, ۱۴۰۰

    رزیتا دغلاوی عشقه همزاد سیندرلا هست اصلا کیمیا زیباییش در مقابل رزیتا صفره رزیتا نچرال هست بدون هیچ نقصی استایل ساعت شنی تازه رزیتا دختر دلربا و دلبر ایرانه شهرتشم جهانیه خدای عشوه طنازی لوندی صداش عالی اصلا در یک کلام رزیتا کراش پسرای ایرانه

  • هستی فروردین ۴, ۱۴۰۱

    خو ای که زیبا نیست دربرابر رزیتا دغلاوی نژاد به چیش مینازه

  • فروردین ۱۵, ۱۴۰۱

    سلام زیبا که هست اما معلومه که لباش رو ژل زده و چشماش هم گربه‌ای کرده…

  • مهسا فروردین ۲۵, ۱۴۰۱

    وای من عاشق رزیتا دغلاویم اون چهره نازی داره شبیه سیندرلا و سفیدبرفی تو کارتونای والت دیزنی هست اون کاملا نچراله من آرزومه شکل رزیتا بودم خاله رزی عروسک ایرانه‌ بین مجری کودکان هم همین رزیتا از همه بهتر و خوش صدا تر و بهتره رزیتا برام یه اسطوره و الگوی بزرگ تکرارنشدنیه دلم میخواد همش ازش تقلید کنم مثلش باشم

    • الی فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

      چرت و پرت نگو خانم دکتر رزیتا دغلاوی نٓژاد رزومه درخشان بین المللی داره و از کل جهان تقدیر نامه داره از مجریگری کودک گرفته تا صنعت مد و فشن و علم روانشناسی و شعر و شاعری و..اگه ابنطوره پس کل کارشناسان و ریاست های اداره که حتی تو تقدیرنامه های ایشان هم نوشتن استاد رزیتا دغلاوی نژآذ و افتخار ایران و کلی از این عناوین همه اشتباه میکنند و شمایی که تخصص و اسم و رسمی نداری و کارشناس نیستی در جایگاه یک جودوکار داری تمام فرهیختگان و کارشناسان جهانی رو زیر سوال میبری

  • سمیه اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱

    شماها کیو یا کی دارید مقایسه میکنید ؟ کیمیا اصلا در حدی نیست که با رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران که چیزی فراتر از ونوس الهه عشق و زیباییه مقایسه بشه این کجا و آن کجا ؟؟!!تعجب میکنم کیمیا رو بزاری پیش رزیتا اصلا زمین تا آسمون فرقشونه رزیتا پرچمدار و رکورددار ملکه های زیبایی جهانه اما کیمیا میشه گفت یکی از دختران زیبای ایرانی هست که با عمل و آرایش زیبا شده

  • سمیه خرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    وای رزیتا دغلاوی که از عروسکم جیگر تر و قشنگ تره دل همه برده رزیتا برای خودش خدای طنازی و خوشگلیه زیباتر از رزیتا دغلاوی اصلا تو دنیا وجود ندارد و وجودم نخواهد داشت زیبایی رزیتا حیرت انگیزه همه عاشق و طرفدارشن

  • منا خرداد ۱۶, ۱۴۰۱

    من سرچ کردم تو گوگل
    ناموصن رزیتا قشنگه?؟
    خیلی زشته
    تو گوگل عکساشو نگا کنید

    • Maysa آبان ۱, ۱۴۰۱

      منم موندم به خدا اون چیه کیمیا هزار تای اون??اینا فک کنم یه نفرن یا آشنان یا فامیل تعریفا شبیه??هرکس زیبایی خودش داره خیلی بدم میاد میان مقایسه میکنن سریع تا میبنن یکی خوشگل و اینکه هرکس یه سلیقه ای داره اما اصلا قابل قیاس نیستن??

      • ستاره آبان ۸, ۱۴۰۱

        این حس حسادتت تو حلقم مایسا پوکیدم از خنده جک نگو بشین سر جات ????

    • ستاره آبان ۸, ۱۴۰۱

      منا حسود نیاش حسادت به این واضحی !!!!؟؟ این توهین محسوب میشه که کیمیا که زشت هست رو با رزیتای دلبر و ماه مقایسه میکنید این کجا و آن کجا رزیتا اسطوره زیبایی جهانه کمرباریکه و تمام اجزای صورتش کاملا متقارن و ظریف .در ضمن همه رزیتا رو میشناسن نیاز به سرچ کردن نداره که هزار بار تلویزیون نشونش داده سوپرمدل باحجاب و مجری مشهور برنامه کودکه .تازه نشریات عربی و اروپایی رزیتا رو به عنوان اسطوره و امپراطور زیبایی جهان معرفی کردند . رزیتا سوپر مدل برندهای مشهوری چون ویولت آرمانی و گوچی هست عکسهای رزیتا در ژورنال گوچی چشم همه بیننده ها رو به خودش تسخیر کرده در کمال حجاب و پوشش رزیتا عین عروسک و ماه شب چهارده میدرخشه منای عزیز به جای حسادت برو یه آبی به سر و صورتت بزن تا مسخره آن نکنند کل ایران و جهان می‌گویند رزیتا اسطوره زیبایی جهانه تو رو سننه

      • Alone اسفند ۳, ۱۴۰۱

        زیبا بودن فقط به چهره نیست اندام هم خیلی مهم است خوبه نظر یک مرد بالغ رو هم بدونی وقتی عکس رزیتا رو میبینم حالم بد میشه چون یک دختر چاق با صد کیلو وزن خیلی زشته

        • عباس فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

          مرد نیستی دو جنسه ای چون اگه مرد بودی اندام سکسی و بشدت ساعت شنی رزیتا محوت میکرد رزیتا فقط رو باسنش سه تا گلدون سالنی جا میشه کمر باریک شکمش تخت و کاملا صاف چهره سکسی و عروسکی و ناز بدون عمل زیبایی خدای جذابیت و قشنگیاست شگفت انگیزه من بشدت عاشق و روانی زیبایی هاشم

          • برزو کریمی فروردین ۱۷, ۱۴۰۲

            رزیتا که کولاکه خیلی خفن و لوند و جذابه خشکلترین داف دنیاست جوووون بهش فدای صورت و اندام ماهش

    • ژیلا آذر ۱, ۱۴۰۱

      رزیتا دلبر مشهور ایرانیه دلت میاد اینجوری میگی به یه عروسک جذاب و دلربایی همچون رزیتا حسود نباش خانم . کلش یاد بگیریم به جای حسادت ورزی به برترین ها و چرت و پرت گویی در موردشان سیرت خودمون رو زیبا کنیم چون حسادت اصلا چیز خوبی نیست .

    • دقیقا خیلی بی کلاسه .اینجا خودشه که تبلیغ میکنه وگرنه من به همه نشون دادم عکساشو خوششون نیومد از قیافش دی ۱۲, ۱۴۰۱

      خوب شد نت اومد گوشی اختراع شد وگرنه رزیتا چجوری خودشو تبلیغ میکرد ?

    • ملیحه بهمن ۱۹, ۱۴۰۱

      نیاز به سرچ کردن نداشت مجری معروف برنامه کودکه خیلی خوشگله ناز و عروسکیه خوش صداست حامیشم تو هنر و صداوسیما شوهرشه زوج خوشبخت و عاشق دو آتیشه همند خیلی همدیگه رو میپرستند شوهره جونشم برا زنش میده

    • ... اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۲

      بخداا ک
      حالا هر کس زیبایی خودشو داره اما خداییش انقد ک تعریف میکنن رزیتا دغلاویه کیه..خوشگل نیست
      فک میکنم اینا یه چند نفر از اشناهاشن.
      رزیتا دغلاوی فرشته ست؟-_-

      • کاظم مرداد ۱, ۱۴۰۲

        من فکر میکنم شما خودت کیمیا حسینی هستی که زیر پست همه جواب میدی حس حسادتت به رزیتا هم که زبانزده همه میدونند چون خاک پاشم نیستی مردی از حسادت سوختی در ضمن تحمیل سلیقه و عقاید ممنوع چرا میخوای خودتو تحمیل کنی ما نظرمونو داریم میگیم کل جهان دارن میگن رزیتا دغلاوی نژاد ملکه زیبایی هست شما زیباترین دختر ایران دختر عروسکی ایران همه اینا رو سرچ کنی تنها کسی که اول میاد بالا رزیتاست بازدید سلیت و خبرگزاری هایی که از رزیتا مطلب گذاشتن هزاران برابر کیمیا حسینی و مهلقاست نکنه خودتو در حد یه استاد علم و هنر بین المللی که ملکه زیبایی ایران هست داری مقایسه میکنی خانم حسینی؟؟ از رو منبر بیا پایین سرمون درد گرفت شعار نده تو چیکار برای کشورت کردی؟؟ رزیتا دغلاوی نژاد داره ار روز یه افتخار به نام کشور ثبت میکنه شما از افتخاراتت بگو عرض اندام و لخت شدن هم شد افتخار؟؟؟؟

    • شریف محمد مرداد ۲۴, ۱۴۰۲

      👌😍❤️

  • آنا خرداد ۲۴, ۱۴۰۱

    رزیتا دغلاوی نژاد که اسطوره زیبایی جهانه تازه رزیتا بدون هیچ فیلتری و ادیت و آرایشی دست عروسک ها رو هم از دست بسته رزیتا دختر عاشق کش و دلبر و دلربای ایرانه رزیتا تو خوشگلی اصلا رقیب نداره تنها ملکه زیبایی هست که تونسته با صورت ماه و عروسکیش ونوس الهه عشق و زیبایی شناخته بشه .تو رو خدا این کیمیای عملی رو با رزیتا دغلاوی نژاد دختر عروسکی ایران خاله فرشته مهربون مقایسه نکنید کیمیا زشته در مقایسه با رزیتا رزیتا عین ماه شب چهارده میدرخشه بین همه دخترها تاره من که یه خانم مسن محسوب میشم با دیدن رزیتا دغلاوی نژاد جذب این همه زیبایی میشم و میگم خدا عجب دلبری ساخته خانم رزیتا دغلاوی واقعا یک اسطوره شگفت انگیز در زیبایی و جذابیت محسوب میشود

    • سیما دی ۱۴, ۱۴۰۱

      آقایان و خانوم‌های عزیز من هیچکدوم از این دو خانم رو تا این لحظه ندیده بودم و وقتی کل کل های همه رو دیدم سرچ کردم و باید بگم wow یا همون عقققق. من یه خانم رزمیکار م با ۳۰ سال سابقه رزمی در رشته های مختلف سالها خارج مربی بودم ویه خاطره برام تداعی شد با دیدن رزیتا و تعریفهایی که از چه و چه و چه بودن ایشون در جهان شده. خاطره این بود .در سال ۲۰۱۶ کشور عربستان که حتی یک جودوکار زن برای تشکیل یک باشگاه داخلی هم نداشت با صرف هزینه میلیاردی پدر و عموی دختر ۱۶ساله ی خیلی ببخشید تاپاله که با پدر و عموش جودو تمرین کرده بود و فقط کمربند آبی داشت و مهارتش و تکنیکش زیر صفر بود، بدون دادن مسابقه انتخابی در میان جودوکارانی که اصلا وجود نداشتند صاف و مستقیم سهمیه المپیک ۲۰۱۶ رو کسب کرد که هیچچچ بلکه با صرف هزینه های میلیاردی ترلیاردی باباجون و عمو جونش فدراسیون جهانی جودو پوشیدن حجاب اسلامی رو برای اولین بار دراین رشته برای خانمها مجاز کرد‌. وایشون در اولین بازی که مطمئنم تو عمرش اونهمه جمعیت یه جا ندیده بود مثل بازم ببخشید تاپاله محو جمعیت بود و حذف شد ولی نام پرافتخاااارش در جهان ثبت شد. هیچچچی نبود یعنی بگم شاید یه دختر کمربند پایین تر راحت ایشونو میزد ولی خوب پووووووووول چه ها که نمیکنه. من خصومتی با رزیتا ندارم فقط الان عکساشو دیدم ولی هرچی زور زدم چیزی به اسم زیبایی تو چهره ش ندیدم.باشخصیت و تحصیلاتش کار ندارم. الان حرف زیبایی ظاهره که ایشون بنظر من از یک تا صد نمره۳۰حداکثر میگیره. حس ششم من میگه بحث جهانی شدنش یه چیزی تو مایه های المپیکی شدن اون دختر عربستانی ست. پووول. الله اعلم. فقط بگم یک ساعت از عمرم که که دیگه هیچ وقت برنمیگرده تلف شد چون با خوندن کامنت ها میترسیدم اگه ببینمش از خوشگلیش سکته کنم ولی دلو زدم بدریا عکساشو دیدم. با نهایت احترام به تحصیلات و شخصیت و چیزای مثبت که همه نوشتن فقط بگم غیر مغرضانه نمره ش ۳۰هست از یک تا صد

      • الی فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

        چرت و پرت نگو خانم دکتر رزیتا دغلاوی نٓژاد رزومه درخشان بین المللی داره و از کل جهان تقدیر نامه داره از مجریگری کودک گرفته تا صنعت مد و فشن و علم روانشناسی و شعر و شاعری و..اگه ابنطوره پس کل کارشناسان و ریاست های اداره که حتی تو تقدیرنامه های ایشان هم نوشتن استاد رزیتا دغلاوی نژآذ و افتخار ایران و کلی از این عناوین همه اشتباه میکنند و شمایی که تخصص و اسم و رسمی نداری و کارشناس نیستی در جایگاه یک جودوکار داری تمام فرهیختگان و کارشناسان جهانی رو زیر سوال میبری

      • رویا فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

        رزیتا خانوم امسال در مجله زیبایی و مد و استایل از جمله اکسفورد و tccandler امسال به عنوان زیباترین و جذابترین دختر ایرانی در جهان انتخاب شد عزیزم

  • ندا خرداد ۲۶, ۱۴۰۱

    آره بابا این چیه کلش عمله و گریم و روتوش و فتوشاپ . خوشگلترین دختر فقط و فقط رزیتا دغلاوی نژاده که کاملا نرچال و عروسکیه و واقعا حرف نداره رزیتا دغلاوی اسطوره و امپراطور زیبایی جهانه

  • تانیا تیر ۱۰, ۱۴۰۱

    وای من عاشق رزیتا دغلاویم خدای جذابیت و افسونگریه اصلا خوشگل رو دستش نیست ماهه مااااااه

  • صدف تیر ۱۵, ۱۴۰۱

    رزیتا دغلاوی که سیندرلای ایران و اسطوره زیبایی جهان هست اصلا کیمیا خاک پای رزیتا هم نیست تو خوشگل بودن رزیتا یه فرشته دلبر و ماه و زیبا و به تمام معنیه منی که دخترم دلم برا چهره ناز و عروسکی رزیتا غش و ضعف می‌ره بس که محشره رزیتا اصلا حرف نداره تنها ملکه زیبایی جهان هست که بدون رقیب و حریف اسطوره زیبایی جهان شده .

  • افشین تیر ۲۱, ۱۴۰۱

    رزیتا عشق منه دردونه هست یکی یدونه هست من به عمرم دختری به قشنگی و جذابی و نازی رزیتا ندیدم رزیتا عروسکه خیلی ماهه کسی مثلش وجود نداره

  • محمد شهریور ۹, ۱۴۰۱

    رزیتا دغلاوی که عشق منه تمام عشق و آرزوی منه زن آینده منه به دستش میارم خیلی زیباست عشوه هاشو قربون خوش هیکل خوشتیپ آراسته و مرتب و نجیب و باکلاس اصلا کیمیا رو با رزیتا که دلبر مشهور ایرانیه مقایسه نکنید لطفاً این کجا و رزیتا که ملکه زیبایی و عروسک هست کجا

  • نفیسه مهر ۵, ۱۴۰۱

    رزیتا دغلاوی نژاد فرشته مهربون سوپرمدل برتر جذاب و فوق حرفه ای سینمای ایرانه خوشگلتر از رزیتا دغلاوی اصلا وجود ندارد رزیتا رکورد زیبایی و جذابیت را تو جهان شکسته لطفا این کیمیا رو آنقدر با رزیتا مقایسه نکنید رزیتا اصلا یه فرشته واقعی و عروسک واقعی و بی نظیر هست بی نهایت لونده و خوشگل و جذاب و خوش اندام و کمر باریک و ماه کامل شده است

  • نفیسه مهر ۵, ۱۴۰۱

    الکی صابون به دلتون نزنید خانم رزیتا دغلاوی نژاد نامزد دارند توصغفحه خودشان اعلام کرده بودند و نامزدش هم آنقدر زیبا و جذابه و پولدار که دل همه دخترها رفت کیمیا اگه زیبا بود از این شوهرها گیرش میومد تازه نامزد دغلاوی ترس از دست دادن رزیتا رو داره میگه زنم آنقدر زیباست میترسم وحشت دارم هر جا میرم همه چشم ها روشه خونه ویلایی دغلاوی و شوهرش عین قصر پادشاه های تو کارتون والت دیزنی میمونه خوش به حالش رزیتا از همه نظر شانس آورده خدا اختصاصی افریدتش

  • شیوا آبان ۷, ۱۴۰۱

    وای چقد این کیمیا خانوم زشت و بی ریخته حالم به هم خورد از قیافش
    خواهشا اونو با رزیتا دغلاوی نژاد الهه زیبایی و عشق و جذابیت که اسطوره زیبایی جهانه مقایسه نکنید

  • ستاره آبان ۸, ۱۴۰۱

    رزیتا دختر عروسکی ایرانه کفری میشم وقتی چهره ناز و عروسکی و دلربای رزیتا رو با این کیمیای پر از گریم و عمل و آرایش مقایسه میکنید
    «???? این استیکر تقدیم به کیمیا»

    • وانیا آبان ۲۸, ۱۴۰۱

      رزیتا اخر عشقه فدای صورت ماهش

  • پارسا آبان ۹, ۱۴۰۱

    .من ‌‌آرزوی بزرگم اینه که با خانم رزیتا دغلاوی نژاد ازدواج کنم چون هم نجیب هستند و هم بینهایت متین و موقر و بسیار هم جذاب و زیبا و دلربا هستند .

  • javad آبان ۱۵, ۱۴۰۱

    در مورد کیمیا حسینی نظری ندارم .
    اما در مورد بانو رزیتا دغلاوی نژاد به عنوان یک کارشناس خبره در عرصه مد و فشن و صنعت مدلینگ درودها می‌فرستم بر استاد بزرگ مدرس حرفه ای استایلینگ و مادلینگ
    استاد رزیتا دغلاوی نژاد که سفیر نخبه پروری و نابغه چند منظوره جهان نیز می باشند .
    هزاران ماشاالله می‌فرستم به استاد رزیتا دغلاوی نژاد شاه بانوی هنر ایران که نه حرف دارند و نه حریف .
    در ضمن در جهان هیچ بانویی وجود نداشته و نخواهد داشت که بتواند در زیبایی و جذابیت و ناز بودن و لوندی با ایشان رقابت کند .
    زیبایی ایشان بینظیر و در نوع خودش بی رقیب است.
    چهره و خوش اندامی ایشان از بازیگران و ستارگان هالیوود هم بینظیر تر است .
    مرلین مونرو ، کیم کارداشیان ، جنیفرلوپز ، سلنا گومز جی جی حدید آریانا گرانده آناستازیا کنزیوا کیست باربی و خیلی از زیبارویان در مقابل ایشان زیباییشان صفر و هیچ تلقی می‌شود .
    رزیتای گرامی خوشگلترین و قشنگترین ملکه زیبایی و فرشته زمینی هست که دست فرشته های آسمانی هم از پشت بسته تو زیبا و جذاب بودن
    چشم هر بیننده ای با دیدنش و گوش هر شنونده ای با صدای دلپذیر لوند و دلبرانه اش تسخیر میشود .
    مردان همه در حسرت ازدواج با ایشان هستند .این دختر کاملترین و بی نقص ترین آفریده خدا بر روی جهان هستی می باشد .
    محبوبیت و شهرت ایشان در سایت ها و خبرگزاری ها به قدری زیاد است که در حتی فرشته های ویکتوریا سکرت هم به نسبت ایشان انقدر نظرات مثبت در موردشان نیست .
    همه این بانورا دوست دارند و طرفداران این بانو از همه سلبریتی ها بیشتر است.
    بسیار با اخلاق طناز دلبر دلربا خوش برخورد مؤدب با نزاکت نجیب باوقار و پرمتانت خوش ذوق خوش آتیه خوش فکر و خلاصه از خوبی های ایشان هر چی بگویم کم گفتم ایشان در یک کلام فوق العاده و بی نظیرند و باید هر چه سریع تر در گینس هم ثبت بشوند .

  • فرزانه آبان ۱۷, ۱۴۰۱

    وای من عاشق سبک زندگی و خوشبختی و قد و هیکل و قیافه رزیتا دغلاویم کاش جاش بودم عجب شوهر محشریم کرده شوهرشم تکه خیلی قدبلند و هیکلی و با ابهت و چارشونه هست شکل براد پیت و خارجی هاست نامزد رزیتا دغلاوی نژاد
    دیدید بعضی مادرها چجوری به بچه هاشون هی غذا میدن و میگن تا ته غذاتو نخوری نمیشه از جات بلند شی و نگران هستند بچشان گرسنه بماند دقیقا نامزد رزیتا دغلاوی هم عین همین مادرهاست جونشو واسه رزیتا میده آنقدر که نامزد رزیتا دغلاوی بهش میرسه و نکرانشه و دیوانه و مجنون و عاشقشه به نظرم هیچ مادری اینجوری حتی عاشق بچه اش نبوده اون روز با دوست پسرم رفته بودیم هفت خوان شیراز دغلاوی با نامزدش اومده بود نامزدش کل رستوران رو خریده بود براش میلیونها تومان غذا بود جلوشون نامزده هی میگفت بخور دغلاوی هم جا نداشت بخوره از بس غذا خورده بود همه محو عشق بین این زوج شده بودند از آرنج تا مچ طلا خریده برای رزیتا خونه انچنانی ماشین خارجی مازراتی اصلا محو این دختره ایم همه نامزده آنقدر میمیره برای رزیتا که باور کنید رزیتا ایرانم بخواد و شرکت بنز و نامزده میخره براش خوش به حالش دغلاوی از همه نظر شانس آورده و به نظرم این خوشبختی های محض به خاطر قلب پاک و مهربان و انسانیت و وجدانشه که به همه نیازمندان و آدم ها کمک کرده بهش کلی حسودیم میشه

    • سیما دی ۱۴, ۱۴۰۱

      شوهرش فتیش داره. برو سرچ کن. بعضی مردها دنبال زنهای ۲۰۰کیلو به بالا میگردن اگر هم نباشه اینقدر میخورونن بهش تا عملا قادر به حرکت نباشه. برو سرچ کن ببین
      fat
      fetishism

  • حامدالهیان آبان ۱۹, ۱۴۰۱

    آخیییی دلم سوخت دغلاوی نژاد آرزو داشت بازیگر بشه آرزو داشت سوپر مدل باشه جای سیندرلا باشه ملکه زیبایی باشه اسطوره زیبایی باشه دکتر باشه همزمان مهندس باشه خلبان باشه زن زندگی باشه مجری باشه ملوان باشه خاله فرشته مهربون باشه همه آقایون بیان سمتش هربار یکی اینو بگیره تو عشوه و دلبری کردن نمونه باشه سایز اینجا و اونجاش بزرگ باشه
    ولی دغلاوی نژاد فقط چندتا دونه از این معیارا رو داشت .یکیش که همین بزرگ بودن سایز بالاتنه و باسنش بود یکیشم اینه که خونه داری کنه و بچه داری کنه دیگه هیچکدوم از اون معیارهارو نداشت برا همین انقدر تو سایت مدلای معروف از خودش تعریف میکنه یا التماس میکنه ازش تعریف کنن. ولی میتونه بازیگر برتر سینما هم باشه این خانوم اما نقشهایی که ایفا میکنه باید بهش بخوره .مثلا نقش جادوگری که به زیبای خفته حسودی میکرد یا اون جادوگری که سفید برفیو با دادن یه سیب بهش بیهوش کرد یا نامادری سیندرلا . یا اون جادوگر تو برنامه سطل سحرآمیز خیلی بهش میاد . با آرزوی موفقیت

    • پ.بهرامی آبان ۲۸, ۱۴۰۱

      دمت گرم خنده دارترین جک سال رو گفتی اینایی که گفتی الان از رو توهم بود و کاملا مشخصه مشکل حاد بیماری دارید .
      یه سرچ کنید رزیتا دغلاوی نژاد کیه اول یا از شبکه پنج سیما اول ببین طرفو بعد چرت و پرت بگو چقدر حسادت دارید و از متن پیام مشخصه خانم هستید با اسم حامد خانم رزیتا مجری مشهور برنامه کودکه بازیگر هم نیست مدرس بازیگریه هلیا فیلمم درس میده مدل هم نیست سوپرمدل برندهای گوچی آرمانی و ویولت بوده فقط یه سرچ زدم الان تو گوگل کلی تقدیر نامه از ریاست سپاه و صداوسیما و ادارات هم گرفته برام اومد بالا در ضمن ایشان متاهل هستند اگه به جای چرت و پرت گفتن علمتو سوادتو بالا میبردی الان بوی گند حسادت و عقده های درونیت همه جا رو بر نداشته بود همیشه می‌کویند اول فکر بعد سخن …با این چرت و پرت گویی هات دوست عزیز

    • سیما دی ۱۴, ۱۴۰۱

      جادو گرو خوب اومدی حامد. احتمالا همه رو جادو کرده یه هو اوسگول شن هرچی معیار زیبایی هر جای جهان وجود داره کلهم از مغزشون دیلیت شه فققققط رزیتا رو الهه زیبایی امپراطور !!!! زیبایی ببینن. جادوگری هم خودش هنره‌.حسودی نکن پسر خوب آفررررین.من دعا میکنم تو کابوس نبینی رزیتا زنت شده .تو هم دعا کن من کابوس نبینم شبیه رزیتا شدم

      • حمید بهمن ۱۲, ۱۴۰۱

        خانوم شما چه مرگته ؟ همش میخوای نظرتو تحمیل کنی به همه ما رزیتا را زیباترین میدانیم به شما چه سلیقه هر کسی قابل احترام هست به ما چه تو کیو می پسندی خداییش خانوم رزیتا بدون عمل از خوشگل ترین هم یچیزی اونورتره

      • شهرزاد فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

        تو یکی …شو رزیتا جان افتخار ایران و نور چشم مردم و کشوره یه ایران شاهرگشونو برای رزیتا میزنندد

    • مبین بهمن ۱۹, ۱۴۰۱

      داداش حرص نخور میخوام چیزی بگم میترسم سکته کنی الان با شنیدنش
      محض اطلاع خانم دکتر رزیتا دغلاوی نژاد با استاد محمدرضا رحمانی کارگردان تلویزیون و انیمیشن ساز صداوسیما رییس شرکت سینمایی راستین هنر اوج سپاه از پولدارها و خفنا و فوق لاکچری های روزگار عقد کرده

    • نیما خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      خانم کیمیا حسینی نگرانتونم پماد سوختگی بدیم خدمتتون اخه خودتونو کشتید از حس حسادت شدیدی که به خانم رزیتا دغلاوی نژاد دارید حداقل کامنت جدید بنویسید لو نرید خاک بر سرت کنند که ابرو و حیثیت برا خودت نزاشتی همه جا دارند مسخره ات میکنند از حسودی کردن به رزیتا دغللوی نژاد فکر کنم شب هم خواب نداری کلا زندگیت خواب و خوراکت شده زیبایی های چشمگیر و خیره کننده رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران

  • حامد آبان ۲۸, ۱۴۰۱

    دکتر رزیتا دغلاوی نژاد رو خیلی میپسندم خیلی زیبا و موفق هستند یک اسطوره زیبا و به تمام معنی عالی هستن چش نخورند الهی زیباترینه خداوند امیدوارم به حسودانت دو تا چشم هم بیشتر دهد تا بیشتر بسوزند دلبر مشهور ایرانی.کیمیا خانم شما هم زیبایی شما را هم خیلی میپسندم شما هم حسود زیاد دارید امیدوارم هر دوی شما عزیزان روز افزون بدرخشید بانوان زیبا و موفق و جذاب آریایی

  • رضا آبان ۲۸, ۱۴۰۱

    اسم رزیتا جان اومد بازم قلبم افتاد به تپش رزیتا نفس منه اگه دختر خانم هامون نصف زیبایی ایشان را داشتند الان به جای دعوا و حسادت مثل رزیتا بانو آنقدر موفق و محبوب بودند .

  • ایمان دی ۱۲, ۱۴۰۱

    دلم برا رزیتا میسوزه

    • آوا بهمن ۱۲, ۱۴۰۱

      خوشبخت تر از رزیتا وجود نداره پول خوشگلی هنر افتخار محبوبیت کتابم که کلی نوشته عزیز ماا بدبختیم که نشستیم حسرت زندگی امثالی مثل رزیتا را می خوریم و عقده هامونو با چنین نظراتی میخواهیم خالی کنیم

  • سیما دی ۱۴, ۱۴۰۱

    یادم رفت بگم هررررررکاری میکنم به خوشگلی رزیتا حسودیم شه نمیتونم. یعنی ممکنه من در عرض یک ساعت یه هو نابینا شده باشم یا زشت بینی گرفته باشم؟؟؟. از من بعیده آخه من به همممه میگم خوشگل. پس چرا هیچ خوشگلی توی رزیتا نمیبینم؟ خدایا بی‌خواب شدم. همه بنظرم خوشگل میان ولی ….خدایا منو ببخش .نمیتونم عیبهاشو بگم. آفریده ی خداست دیگه ولی اون چیزایی که خوندم انگار کار فقط یک نفره ماهی یک میلیارد میگیره همه جا کامنت بذاره ازش با کلمات و جمله بندی مشابه. شایدم ۴۰__۵۰قلو که همه سلیقه و جمله بندی و کاربرد کلماتشون هم عین همدیگه س. تا حالا اینقدر شوک نشده بودم. کجا باید از نزدیک دیدش؟؟ باید کار وزندگیمو وا کنم برم از نزدیک ببینمش بلکه فرجی بشه

  • سیما دی ۱۴, ۱۴۰۱

    ای بابا هر چی میام هیچی نگم . ۴و نیم صبح شد دارم حرص میخورم. مدام کلمه ی امپراطور زیبایی رو تو کامنت ها میبینم. شماها مگه نمیدونید امپراطور مذکر هست؟؟ حدسم داره به یقین تبدیل میشه. کار یه حقوق بگیره که تبلیغشو بکنه
    .مگه نمیگین شوهرش سوپر میلیاردره؟ خوب دیگه ماهی خدا
    تومن حقوق میده هی تبلیغ زنشو بکنن. نمیخوام گناهانشو بشورم و ایراد از خلقت خدا بگیرم ولی جون عزیزترین کسانتون بس کنید اینهمه تعریف چرند از زیبایی فرازمینی امپراطور!!!

    • حمید بهمن ۱۲, ۱۴۰۱

      در تعجبم شما که از خانم رزیتا خاله فرشته مهربون بدت میاد گویا کلن خواب و خوراک و زندگیت شده سرک کشیدن در زندگی خانم دکتر رزیتا دغلاوی نژاد تعجب میکنم خب سلیقه هر کسی متفاوته کسی نگفت خانم کیمیا زشته اتفاقا به اندازه خودش زیباست الان ما در مورد زیباترین نظر دادیم شما که خودت اومدی تحمیل عقاید کنی با عناوین متفاوت گویا حسادت سر تاپای شما را برداشته خدا شفایتان دهد

    • حمید بهمن ۱۲, ۱۴۰۱

      در تعجبم شما که از خانم رزیتا خاله فرشته مهربون بدت میاد گویا کلن خواب و خوراک و زندگیت شده سرک کشیدن در زندگی خانم دکتر رزیتا دغلاوی نژاد تعجب میکنم خب سلیقه هر کسی متفاوته کسی نگفت خانم کیمیا زشته اتفاقا به اندازه خودش زیباست الان ما در مورد زیباترین نظر دادیم شما که خودت اومدی تحمیل عقاید کنی با عناوین متفاوت گویا حسادت سر تاپای شما را برداشته خدا شفایتان دهد

    • فرشاد بهمن ۱۲, ۱۴۰۱

      بگیر بخواب بچه عقده ای حسود روانیمون کردی رزیتا و کیمیا هر دو خوشگل باشند یا نباشن راحت گرفتن خوابیدن تو مشکل و بدبختی داری اول صبحی از غصه و دق و حسادت خوابن نبرده

  • مهگل بهمن ۱۷, ۱۴۰۱

    همینو بگو مجری کودک بوده خاطرات بچگیشون تداعی شد جوزده شدن:/
    کیمیا به این خوشگلی میگن رزیتا بهتره?
    اصلا حالا که اینطور خاله شادونه از همشون قشنگتره تامام.

  • حمید حسینی بهمن ۱۹, ۱۴۰۱

    خاله رزیتا مجری با ادب و با شخصیت جذاب کودک هست پر انرژی و شاداب و نخبه پرور هیچ مجری کودکی با خاله رزیتا از نظر سطح اجرا و قدرت و هنرمندی قابل قیاس نیست رزیتا چهره ناز و جذاب و عروسکی داره خب قطعا چون بهترین مجری کودک هست نظرات مثبت بیشتری در موردش هست چون ملکه زیبایی بودن تنها به آیتم صورت یا اندام مرتبط نمیشه خب رزیتا علاوه بر چهره و اندام ساعت شنی صدای جذاب و لوند و عروسکی داره اهنگ کودکانه باغ خانواده خاله رزیتا اصلا آدم رو روانی میکنه که البته خیلی جای تعجب داشت که به چنین صدایی که کلا تحریک کننده هست چجوری مجوز دادن و اینکه رزیتا دانش و علم بالایی داره که یکی از ملاک های دیگه دختر شایسته جهان بودن همین ایتم هست قد بلنده کاملا نچرال هست اهل فیلتر و لنز و خدمات زیبایی نیست در کمال با حجاب بودن مدل هست و با این وجود از تمامی مدلینگ های نیمه برهنه بیشتر طرفدار و مخاطب داره همه دوستش دارند خوش قلب بی ریا و دوست داشتنی هست در کل میتونم بگم تمام ویژگی های خوب و برتر یک نژاد کاملا بی عیب و نقص و اسطوره زیبایی جهان بودن را داراست و به نظر من این لقب که به ایشان تعلق گرفته کاملا برازنده و شایسته و درخور ایشان بوده .خانم کیمیا هم زیباست و یکی از زیباترین دختران ایران هست بی شک ولی خب هرگز قابل قیاس با خانم رزیتا که واقعا میشه گفت عروسک مینیاتوری زنده و واقعی هست نیست
    با تشکر و سپاس ویژه از سایت خوبتان

  • آوا بهمن ۱۹, ۱۴۰۱

    آنقدر دختر ها حسودی این رزیتا کردن خودشون هیچی نشدن بعد از این همه حسادت و کرم ریختن برای رزیتا
    اما رزیتاجان حالا علاوه بر این موفقیت ها و قشنگی ها بهترین شوهر دنیا هم گیرش اومد برای رزیتا قصر سلطنتی هم ساخته همچین خونه و ویلا و ماشینی همچین شوهر اعلایی
    خدا دیگه خوشبختی رو برای این دختر کامل کرد رزیتا عین ملکه رفت تو زندگی زناشویی دیگه دخترخانم ها از حسادت به این عروسک زیبا درجا سکته رو زدن با خبر ازدواج رزیتا . من طرفدار رزیتا نیستم اما وقتی میبینم هم جنس خودم به همه جا رسیده و همه چیز داره تأسف می خورم برای خودمو دختر های دیگه که بخاطر حس حسادت و سعی در تخریب کردن ناحق دیگران خودمون به هیچ جا نرسیدیم بازم و خوشبختی بازم نصیب همونایی که همیشه دلمون میخواست در حدش باشیم و نمی خواستیم همه ازش تعریف کنندو میخواستیم هر جور شده جلوی بیشتر شدن طرفدارانش رو بگیریم شد
    بیاید یاد بگیریم به جای حسادت نیت خودمون خوب کنیم تا خدا هم به ما رحم کنه یک درصد از خوشبختی های رزیتا هم خدا به ما بده حداقل

  • هلیا اسفند ۵, ۱۴۰۱

    رزیتا دغلاوی نژاد اسطوره زیبایی جهان هست من هم موافقم که زیباتر از رزیتا جان خوشگل و جذاب وجود نداشته تا به الان

  • هلیا اسفند ۶, ۱۴۰۱

    کیمیا خانم و رزیتا خانم هر دواز زیباترین دختران ایرانی در سطح جهان هستند

  • رعنا اسفند ۶, ۱۴۰۱

    زیبا و جذاب و ناز خیلی خوشگلی کیمیا جان بدرخشی همیشه

  • پارمیس اسفند ۱۵, ۱۴۰۱

    بچه ها رزیتا دغلاوی نژاد موفق به کسب رتبه ۳۹۲ زیباترین و جذابترین زنان جهان در tccandler امسال شد و کیمیا حسینی رتبه اش شد ۴۰۳ . یعنی رزیتا با اختلاف زیاد از کیمیا حسینی برنده امسال شد هدیه تهرانی و رزیتا دغلاوی نژاد و یه مدلینگ دیگه از بین بانوان رتبه زیر چهارصد آوردن از آقایان هم محمدرصا گلزار و بهرام رادان رتبه عالی آوردن جزو چهارصد نفر اول زیباترین مردان جهان شدند

    • هستی اسفند ۱۸, ۱۴۰۱

      من گفته بودم رزیتا اگه شرکت کنه برنده میشه امسال چون رزیتا شرکت کرد کیمیا و مهلقا و گلشیفته و مابقی مدلینگ ها نتونستند برنده بشن چون رزیتا خیلی خیلی زیباست و امسال هم شرکت کنندگان خیلی خیلی بیشتر از پارسال بود و فقط رزیتا و هدیه تهرانی تونستند رتبه خوب بیارند

  • هستی اسفند ۱۸, ۱۴۰۱

    رزیتا خیلی حسود و دشمن داره چون تو همه چیزهای برتر دنیا تونسته بهترین باشه و دختر خانم ها چون هیچی ندارند و هیچی نیستند نه هنری نه زیبایی نه شغل درست و حسابی کلی به این دختر حسادت می‌کنند . به رزیتا جان تبریک میگم که از بس عالیه شده خوراک و ناهار و شام و زندگی و روز و شب بانوان ایران و حتی دنیا ?????

  • نفس فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    این غلاویه کیه انقد بهش فشار اومده با صدتا اسم از خودش طرفداری کرده ???

  • ایدا فروردین ۱۷, ۱۴۰۲

    من هم موافقم رزیتا خانوم خیلی جذاب و خوشگل اند اوج هنر افرینش خداوندند دل ادم براش غش و ضعف میره خیلی گیراست ادم محوش میشه بس که نازه عکس هاش به نسبت خود واقعیش که از نزذیک ببینید خیلی خوب گرفته نشده خودشو حضوری ببینید شوکه میشید عروسک مینیاتوری زنده هست من اجرای برنامه کودکشو تو برج میلاد دیدم

  • سارا خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    کجاش خوشگله این که همش فتوشاپه و عمل و گریم سنگین تازه با این تفاسیر صورت معمولی رو به پایین داره این خانم بیمار روانیه عقده و کمبود توجه داره که رپورتاژ میده سایت ها نه هنری داره نه اصالتی هنرش فقط اینه بی …کنه عرض اندام کنه عکس های برهنه جلو نامحرم پخش کنه ابروی هر چی دختر نجیب و خانواده داره با امثال اینا داره میره تو جهان دختران ایرانی به نجابت و پاکدامنی معروفند این …جامعه دارند ابروی دخترامون رو میبرند امنیت بچه هامون با همچین دختران ….که بی حیایی دختراشون براشون افتخاره داره به خطر میفته والا اندام زشتی هم داره چیه لاغر مردنی حداقل کاش تپل بود یه مردی میگرفتش از این کارای …نجاتش میداد این همه رپورتاژ داده بازم …باقی مانده خب معلومه هر مردی زن نجیب میخواد نه زن دست به دست شده برهنه که همه جاشو انداخته بیرون به مردها میگه بیاید تماشا…. خجالت بکش ادم باش نجابت پیشه کن با این کارها اخر عاقبت نداری خانم حسینی به خودت بیا عفت و نجابت و حیا یاد بگیر….

  • سارا خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    حس حسادت خانم کیمیا حسینی نسبت به خانم رزیتا دغلاوی نژاد هم در این مطلب داره بیداد میکنه اب خنک بدیم خدمتتون خانم حسینی پماد نیست تمام شده سوختی هلاک شدید از حسادت

    • مرجان خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

      اینو که همه میدونند کیمیا خیلی حسودی رزیتا رو میکنه اما کیمیا حسینی خاک پای رزیتا دغلاوی هم نیست خودشو نباید با یه حوری بهشتی همچون رزیتا مقایسه کنه کیمیا خیلی زور بزنه خودشو با طلا گلزار بتونه مقایسه کنه چون او مایه های همن تازه من بین این دوتا بازم چهره طلا گلزار رو بیشتر میپسندم تا کیمیا حسینی

  • علی خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    بیاید دعا کنیم بلاحدید این عجوزه فتوشاپیو نبینه این خانم سراسر عقده و کمبوده که دنبال جلب توجه هست حالم به هم خورد ازت تو کجات خوشگله خانوم حسینی؟

  • علی خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    به بنگاه همسریابی مراجعه کنید ممکنه به جواب برسید خانم حسینی با پول دادن به سایت ها و رپورتاژ و تبلیغات تا حالا که موفق نشدی شوهر پیدا کنی شاید پول بدی بنگاه های همسریابی به جواب برسید و کسی پیدا بشه تو کار خیر باشه که زن …رو بگیره از بدبختی و …نجات بده و ادم کنه